فرمانده، دایی است

روز گذشته علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس در برنامه ورزش ومردم حاضر شد و درباره وضعیت این تیم بحث‌های مهمی مطرح کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی گفت: در مسوولیتی که پذیرفتیم قطعا بزرگان و پیشکسوتانی مثل پروین، کاشانی، دادکان و... باید حضور می‌داشتند. من آمدم از تجربه آنها باشگاه خوبی درست کنیم. بهترین کسانی که وضعیت را ارزیابی می‌کنند مردم هستند. در باشگاه پرسپولیس پیشکسوتانی بودند که افتخارات زیادی به وجود آوردند و ان‌شاءالله بتوانم خدمتگزار باشم. وی افزود: داشته‌های ما در حال حاضر ساختمانی است که محمد دادکان به باشگاه داده است. زمین درفشی فر است که باشگاه در آن تمرین می‌کند. بزرگ‌ترین سرمایه باشگاه خود پرسپولیس و پیشکسوتان آن است. البته بدهی‌هایی وجود دارد که باید برای آن تدبیر کنیم. کسی نمی‌تواند از من بشنود بدهی و مشکلات باشگاه چیست؟

کسی لابی نکرد

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به هیات‌مدیره خاطرنشان کرد: قانون دست و پای وزارت ورزش را بسته است. من شاهدم خادم و گودرزی چقدر تلاش می‌کنند. اعضای هیات‌مدیره ما افراد اقتصادی بزرگی هستند که هیچ‌کدام برای حضور در باشگاه لابی نکردند. سیاسی می‌تواند در بخش اقتصادی کمک کند. محمد ابراهیم کاظم پور هم همین وضعیت را دارد. سلیمی شهردار منطقه ۱۱ است. مونسان در کیش است. طاهری مشاور اقتصادی هیات‌مدیره است. خواجه وند فردی توانا است و استیلی و زادمهر هم که افراد فوتبالی و با تجربه‌ای هستند.

مخالفت ‌های حمید استیلی

رحیمی در مورد اینکه گفته می‌شود حمید استیلی مخالف تمدید قرارداد پیام صادقیان و نیلسون است، گفت: هیات‌مدیره شرح وظایف دارد. مدیرعامل پیشنهاد می‌آورد و هیات‌مدیره تصمیم می‌گیرد. بازیکن وارد بحث هیات‌مدیره نمی‌شود. خودمان دنبال این هستیم که دوربین بگذاریم تا مردم در جریان تصمیم‌های هیات‌مدیره باشند.

آنها تصمیم کلان می‌گیرند و محور باشگاه هیات‌مدیره است. اینکه کارها فردی باشد درست نیست. ما بدون نظر هیات‌مدیره کار نمی‌کنیم. ما دیروز تصمیم گرفتیم هیات‌مدیره هفته‌ای یکبار پاسخگو باشد. برای تمام مسائل کلان تصمیم گرفتیم. اگر قرار باشد هفته‌ای دو بار مصاحبه کنیم باید هیات‌مدیره اجازه بدهد.

من اگر به یک رسانه خبر بدهم سایر رسانه‌ها ناراحت می‌شوند برای همین هفته‌ای یک مصاحبه می‌کنیم.

فرمانده ما علی دایی است

وی در مورد اینکه علی دایی مسوول نقل و انتقالات باشگاه است، گفت: این ساختمان یک فرمانده می‌خواهد اگر دو، سه نفر شوند کار مشکل می‌شود. به علی دایی در مورد بازیکنان اختیار کافی دادیم. اگر بازیکنی بخواهد به ما اعلام می‌کند.

اگر در زمین صادقیان حرکتی کرده باید این موضوع ریشه‌یابی شود. باید برای او فضایی درست کنیم که بدون مشکل کارش را ادامه دهد اگر قرار باشد او روی مسائل دیگری فکر کند تیم ما دچار مشکل می‌شود. ما نفر دومی برای جذب بازیکن در باشگاه نداریم.

وی در مورد کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: من این مساله را از آیین‌نامه آژاکس گرفتم و اگر کسی می‌خواهد از کمیته فنی ایراد بگیرد باید از آیین‌نامه آژاکس ایراد بگیرد.

گفتم به من زنگ نزنید

وی در مورد اینکه گفته می‌شود علی دایی خواهان جذب احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، علی عزتی، رضا نوروزی و محسن فروزان شده است، عنوان کرد: علی دایی تا این لحظه با کسی صحبت نکرده و او به من لیست را داده و فقط ما ۲ نفر مطلع هستیم اما هنوز با کسی صحبت نکردیم. حتی پسر من هم از این مساله اطلاع ندارد او به من لیست مازاد هم نداده است.

علی دایی سرمربی ما است و باید دست به دست هم دهیم تا تیم بدون مشکل کار خود را ادامه دهد.

یک نفر به من زنگ زد گفت چه کنم، من به او گفتم دفعه آخر باشد که به من زنگ زدی باید مشکلات تیم را به علی دایی بگویند و هیات‌مدیره هم از او حمایت می‌کند. در تیم فوتبال حرف اول و آخر را علی دایی می‌زند.

رحیمی در مورد اینکه ۱۴ اردیبهشت هواداران تجمع کردند و خواستار بازگشت علی کریمی شدند، اظهار کرد: در آیین‌نامه برای هواداران هم جایگاه مشخص شده است. ما در آیین‌نامه دیدیم نماینده داشته باشند و با آنها هماهنگی داشته باشیم. در تصمیم‌گیری هم آنها را دخیل می‌کنم بازهم تکرار می‌کنم حرف آخر و اول را باید سرمربی در تیم بزند. اگر رفیقند یا مشکل دارند بروند با هم حرفشان را بزنند.