قیمت سرسام‌آور بلیت دیدار فینال در بازار سیاه به گزارش AS اکنون که آرژانتین و آلمان به دیدار نهایی راه یافته‌اند، هواداران پر شمار این دو تیم با نبود بلیت مواجه شده‌اند و تنها راه خرید بلیت را در بازارهای سیاه می‌بینند. در فاصله دو روز تا برگزاری دیدار فینال قیمت بلیت‌ها در بازار سیاه تا ۳۷۰۰ یورو نیز افزایش یافته است و به نظر می‌رسد هر چه به زمان برگزاری این بازی نزدیک شویم، قیمت‌ها افزایش یابد. حمایت از اسکولاری

مارکو پولو دل نرو، رئیس فدراسیون برزیل به حمایت از فیلیپائو پرداخت و گفت: چیزی که دیدیم یک اشتباه تاکتیکی بود. مشکل آنجا بود؛ ولی همه ما اشتباه می‌کنیم. این اتفاق برای هر کسی ممکن است رخ دهد. مهم این است که اسکولاری خوب کار کرده است. تیم و اردو و آماده‌سازی به خوبی پیش رفته است.

پایان کار مربی آرژانتین

الخاندرو سابه‌یا برای آخرین بار در بازی مقابل آلمان روی نیمکت تیم‌ملی آرژانتین خواهد نشست. این مطلب را ایجنت این مربی اعلام کرد.

لئو خیلی خسته است

جورج مسی، پدر ستاره بارسلونا با ابراز نگرانی از شرایط مسی در مصاحبه‌ای گفت: او خیلی خسته است. لئو بعد از بازی با هلند به من گفت که انگار پاهایش ۱۰۰ کیلو وزن دارند.

آرژانتین هیچ شانسی در مقابل آلمان ندارد

آرین روبن بازیکن تیم‌ملی فوتبال هلند معتقد است که برنده فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴ قطعا آلمان خواهد بود و آرژانتین بختی برای قهرمانی ندارد.

گل مسی به ایران در میان ۱۰ گل برتر جام‌جهانی

پایگاه اینترنتی آسوشیتدپرس در گزارشی ۱۰ گل برتر جام‌جهانی ۲۰۱۴ را انتخاب کرده که گل مسی به ایران نیز در این فهرست قرار دارد.

قوانین پادگانی یوآخیم لو

یوآخیم لو شخصا تمرکز زیادی روی جام‌جهانی داشته و در آلمان همه می‌دانند که خودش حتی موبایلش را هم به‌کناری گذاشته تا کاملا روی بازی‌های تیمش تمرکز داشته باشد. لو قوانین ویژه‌ای را هم برای شاگردانش وضع کرده. این قوانین جدید، این موارد هستند: دیدار با خانواده ممنوع، نوشیدنی‌های سنگین ممنوع و مصاحبه ممنوع.