بالاخره بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در پرونده بازیکنانی که کارت‌های معافیت غیرقانونی داشتند، سازمان نظام وظیفه تصمیم گرفت مجوز حضور آنها در جام ملت‌های آسیا را صادر کند. سردار کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به خبرگزاری فارس گفت: «با توجه به تقاضای وزیر ورزش و جوانان، سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تاکید مجدد بر برخورد قاطع و قانونی با کسانی که با جعل و دسیسه کارت معافیت جعل کرده‌اند، استثنائا با حضور چهار نفر از بازیکنان مورد نیاز تیم ملی یعنی سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی و مهرداد پولادی در جام ملت‌های آسیا تا پایان دی ماه موافقت کرد.»

مسلمان به استقلال پیوست

محسن مسلمان هافبک ذوب‌آهن با نظر یحیی گل‌محمدی با قراردادی شش ماهه و با رقم ۵۵۰ میلیون تومان به استقلال تهران پیوست. گفته می‌شود پرسپولیس نیز خواهان این بازیکن بود؛ ولی مسلمان سر از باشگاه رقیب درآورد. حسین عبدی مربی پرسپولیس در این خصوص به سایت کاپ گفت: «اصلا ما مسلمان را نمی‌‌خواستیم. شاید صحبت‌هایی مطرح شده بود؛ اما اگر واقعا او را می‌خواستیم، باشگاه کاری می‌کرد که مسلمان به پرسپولیس بیاید.»

صادقی: هیچ پیراهنی ابدی نیست

امیر حسین صادقی کاپیتان استقلال دیروز برای تعیین تکلیفش در این باشگاه به دیدار افشارزاده و نظری جویباری رفت. او هنگام خروج از باشگاه در مورد نتیجه به دست آمده در این جلسه اظهارنظر نکرد؛ اما به سایت کاپ گفت: «هر بازیکنی یک روز می‌آید و یک روز می‌رود. هیچ پیراهنی برای هیچ بازیکنی ابدی نیست. من هم افتخار می‌کنم حدود ۱۳ سال در عضویت استقلال بودم. در نهایت هر اتفاقی بیفتد من یک هوادار استقلال باقی می‌مانم و برای موفقیت تیم دعا می‌کنم.»

پاسخ منفی انصاری‌فرد به پرسپولیس

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی اوساسونا که مد نظر مسوولان باشگاه پرسپولیس قرار دارد، اعلام کرد: تمایلی برای بازگشت به ایران و حضور در پرسپولیس ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این خصوص پیغام‌هایی برای شماره ۱۰ تیم ملی فرستاده شده بود، ولی انصاری‌فرد به پیشنهاد تیم سابقش پاسخ منفی داده است.

نقش من را مهران غفوریان بازی کند!

بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری سنگین وزن کشورمان می‌گوید اگر قرار باشد فیلم زندگی او را بسازند، مهران غفوریان می‌تواند نقشش را بازی کند. این ورزشکار که یکشنبه‌شب در برنامه «بعضیا» در شبکه سوم حاضر شده بود، گفت: «فکر می‌کنم فقط مهران غفوریان به وزن من می‌خورد؛ مگر اینکه بازیگر دیگری وزنش را اضافه کند.»