یوهان کرایف در یک روزنامه هلندی نسبت به گرفتن توپ طلا توسط کریس رونالدو واکنش نشان داد.به گزارش بانک ورزش، وی در این زمینه گفته است: «در بالاترین سطح فوتبال، استعدادهای فردی و تیمی باید ترکیب شوند. بنابراین دادن جایزه به بازیکنی که برای دومین سال متوالی به هیچ شیوه استثنایی بازی نکرده است و تنها چند عنوان فتح کرده، مضحک است. دو سال قبل بایرن تمامی عناوین ممکن را فتح کرد و جایزه به جای اینکه به تونی کروس یا هر بازیکن دیگری از آن تیم داده شود، به رونالدو اهدا شد.» یوهان کرایف در یک روزنامه هلندی نسبت به گرفتن توپ طلا توسط کریس رونالدو واکنش نشان داد.به گزارش بانک ورزش، وی در این زمینه گفته است: «در بالاترین سطح فوتبال، استعدادهای فردی و تیمی باید ترکیب شوند. بنابراین دادن جایزه به بازیکنی که برای دومین سال متوالی به هیچ شیوه استثنایی بازی نکرده است و تنها چند عنوان فتح کرده، مضحک است. دو سال قبل بایرن تمامی عناوین ممکن را فتح کرد و جایزه به جای اینکه به تونی کروس یا هر بازیکن دیگری از آن تیم داده شود، به رونالدو اهدا شد.»

انتقاد برلوسکونی از نتایج اخیر میلان

سیلویو برلوسکونی، رئیس باشگاه میلان از نتایج اخیر این تیم راضی نیست و شکست یک بر صفر مقابل آتالانتا را غیرقابل قبول خواند. به گزارش ورزش سه، وی گفت: «عصبانی نیستم، دلسرد و ناراحت هستم. می‌دانم این روزها، روزهایی نیستند که بتوانیم تیمی مثل بارسلونا را شکست دهیم ولی شکست خوردن مقابل تیمی که حقوق بازیکنانش یک‌پنجم تیم ما است، غیر قابل قبول است.»

«راکی» در گودیسون پارک

بخش‌هایی از فیلم جدید «راکی» در گودیسون پارک، ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال اورتون فیلمبرداری شد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان دیدار دوشنبه شب دو تیم اورتون و وست‌برومویچ در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، بین دو نیمه عوامل تولید فیلم جدید راکی از جمله سیلوستر استالونه با عنوان «کرید» از تماشاگران حاضر در ورزشگاه فیلم گرفتند.

ارزش من صفر میلیون یورو است!

پل پوگبا،‌ هافبک ۲۱ ساله یوونتوس که این روزها مشتریان زیادی دارد، می‌گوید می‌خواهد در یووه بماند و پیشرفت کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته جاری مدیربرنامه‌‌‌‌های پوگبا اعلام کرد که ارزش تقریبی این بازیکن جوان چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو است اما خودش نظری کاملا متفاوت دارد. وی در پاسخ به این سوال که چقدر می‌ارزد، عنوان کرد: «من صفر میلیون یورو می‌ارزم. من تا زمانی که در تک‌تک بازی‌‌‌هایی که به میدان می‌روم خوب کار نکنم و تلاشم را انجام ندهم، هیچ ارزشی ندارم.»