با نزدیک شدن به زمان آغاز لیگ پانزدهم حرفه‌ای بار دیگر بحث‌ها در مورد حق پخش تلویزیونی اوج گرفته و بعضا حرف و حدیث‌هایی در مورد احتمال عدم برگزاری لیگ به گوش می‌رسد. با این حال ظاهرا یک دریچه روشن به روی آینده باز شده، چرا که رئیس جام‌جم درخواست ملاقات کفاشیان را پذیرفته است! عضو هیات رئیسه فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید علی کفاشیان و رئیس سازمان صداوسیما فردا برای موضوع پرداخت حق پخش تلویزیونی‌ جلسه‌ای را برگزار می‌کنند. به گزارش «ایسنا»، شهرام دبیری دیروز بعد از اتمام جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فو‌تبا‌ل در این مورد گفت: «در مورد حق پخش تلویزیونی صحبت‌های مفیدی را انجام داده‌ایم و قرار بر این شد تا آغاز لیگ برتر این موضوع را پیگیری کنیم.

موارد فنی و پیشنهادهای خوبی را مطرح کرده‌ایم که در نهایت روز چهارشنبه کفاشیان و سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما موضوعات خود را مطرح می‌کنند. در تمام دنیا حق پخش ابزاری برای تامین مخارج تیم‌های بزرگ است.» وی درباره اینکه تاج اعلام کرده بود اگر حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود امکان دارد لیگ پانزدهم را برگزار نکنند هم گفت: «قرار شد از تمام ابزارها برای فو‌تبا‌ل استفاده کنیم.

باید ببینیم که تیم‌های بزرگ دنیا و لیگ‌های بزرگ چه راهکاری برای تامین مخارجشان دارند. باید از فو‌تبا‌ل حمایت شود، اما تعطیل شدن لیگ مطرح نیست و باید راهکار دیگری بیندیشیم.»