مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی صبح دیروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان کیهانی با کسب ۲۳ رای به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. در این مجمع که به ریاست نصرالله سجادی برگزار شد نامزدهای حاضر به بیان برنامه‌های خود پرداختند.

مجمع با حضور هشت نامزد به نام‌های شروین اسبقیان، حسین جلالی، داود حومنیان، محمود شوقیان، محسن صالحی‌نیا، مصطفی کریمی، سعید صانعی و مجید کیهانی برگزار شد. اما این انتخابات هم با حواشی زیادی همراه بود. تیمور غیاثی، مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی و پیشکسوت این رشته بعد از انتخاب حسین کیهانی به‌عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی درگفت‌وگو با «ایسنا» گفت: «در این انتخابات با حمایت وزارت ورزش این شخص رئیس فدراسیون دوومیدانی شد.

او نه رزومه‌ای دارد و نه سابقه قهرمانی. امیدوارم همه بتوانند قضاوت خوبی داشته باشند و ببینند که این انتخابات چگونه مهندسی شده بود و شخصی که اصلا رزومه کاری ندارد به‌عنوان رئیس انتخاب شد. من نمی‌گویم که در انتخابات رای جابه‌جا شده است، بلکه می‌گویم این انتخابات از قبل مهندسی شده بود و قطعا در آینده خواهیم دید که چه فاجعه‌ای برای دوومیدانی رخ خواهد داد. من کار به شخص خاصی ندارم؛ اما می‌خواهم کسی روی کار بیاید که بتواند مدیریت کند و امکانات لازم را برای این رشته فراهم کند.»

او درباره اینکه آیا وزارت نقشی در انتخاب کیهانی داشته، گفت: «نمی‌دانم، شاید. اما من و امثال من برای همیشه از دوومیدانی می‌رویم تا ببینم این افراد چه کار می‌کنند و دوومیدانی چگونه به نابودی کشیده می‌شود.»