دولت از انتقاد رسانه ها استقبال می کند
دنیای اقتصاد- محمدرضا صادق در نشست صمیمی با نمایندگان رسانه های گروهی در مشهد اظهار کرد: دولت از انتقاد رسانه‌ها استقبال می‌کند و تمام تلاش خود را برای فضای باز رسانه‌ای در یک سال اخیر انجام داده است. صادق در پاسخ به سوال خبرنگار «دنیای اقتصاد» در خصوص بالفعل کردن ظرفیت‌های صنعت گردشگری استان و برنامه‌های دولت برای آن گفت: بحث بالفعل کردن ظرفیت‌های گردشگری نیز در دستور کار دولت قرار دارد و معاونت گردشگری و صنایع دستی در قبال آن مسوولیت دارد.
مشاور رسانه ای رئیس جمهور تصریح کرد: گاهی اوقات برخی خبرگزاری ها اخبار خلاف واقع از دولت انتشار می‌دهند و بعضا دولت را تخریب می کنند. درواقع آن‌ها با این عمل اعتبار خود را نزد افکار عمومی از دست می‌دهند.
مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد مصوبات مهم دولت در مشهد، گفت: بحث حریم رضوی و حاشیه‌نشینی مشهد، بافت فرسوده و بحث حمل و نقل شهری در جلسه امروز هیات دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت در این یک سال اخیر این بوده که از نگاه جناحی به مسائل پرهیزشود، در مورد تغییرات مدیریتی در استان گفت: یکی از دستاوردهای مهم این دولت ایجاد آرامش در جامعه و دوری از افراط و تفریط است که مشی دولت تدبیر و امید اقدام با تعجیل و ضرب‌الاجلی نیست و باید اجازه داد تا مشکلات با طمأنینه و در بستر زمان حل شود. صادق افزود: طی سفرهای استانی به دنبال استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی هستیم، همانطور که در هفت سفر استانی گذشته مصاحبه پایانی رئیس جمهور با
رسانه های محلی انجام شد، یعنی اینکه تقویت رسانه‌های محلی مورد توجه دولت است.
صادق در زمینه نحوه انتقال مطالب مردم به دولت اظهار کرد: در سفرهای استانی سامانه‌ای برای بیان درخواست‌ و مطالبات مردم پیش بینی شده و این سامانه در طول سال نیز فعالیت می‌کند و آماده شنیدن نقطه نظرات و درخواست‌های مردم است.