حقوق مدیران شهری را به  «شورا»  اعلام کنید

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به فعل و انفعالات و تغییراتی که در سال اخیر در مزایای کارکنان شهری صورت گرفته از معاونت اداری مالی درخواست دارم گزارشی از آخرین مبالغ پرداختی به مدیران شهری را با اسم و جایگاه در اختیار اعضا شورای شهر قرار دهند.

علیرضا نصر اصفهانی اظهار کرد: مردم اصفهان بارها و بارها نشان داده اند که همراهان خوبی برای مدیریت شهری هستند و همواره در مشکلات کمک و مددکاری کرده اند. پس باید از این فرصت استفاده و در اصلاح روندهای نامطلوب در شهر گام برداریم. باید بپذیریم که شهروندان فهیم ما با اندک برنامه ریزی آموزشی آمادگی دارند جلوتر از مسئولیت راه افتاده و با مشارکت چشمگیر خود در کوتاه ترین زمان ممکن به آرام بخشی نظم و انضباط و ارتباطات موثر اجتماعی در شهر مبادرت کنند. وی افزود: استفاده از گل و گیاه، خودداری از ورود به خطوط عابر پیاده با وسایل نقلیه، کم کردن تدریجی استفاده از وسایل نقلیه شخصی کمک در نظافت و تمیز نگهداشتن شهر از مصادیقی است که می توان برای این ادعا آورد و امیدواریم که این موضوعات استمرار یابد و موجب شهری جذاب برای گردشگران شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باید در تمامی شئونات زندگی فردی و اجتماعی و تصمیمات مدیریتی جریان داشته باشد و به طور جدی در عمل به آن پرداخته شود و از هرگونه شعار بدون عمل در این راستا خودداری شود. با توجه به رکود موجود در جامعه که درآمدهای شهرداری هم خواه و ناخواه تحت تاثیر آن قرار گرفته ، بر مسئولان واجب است تا دیر نشده راهکاری برای خروج از وضعیت فعلی و طی نکردن این مسیر با کمترین آسیب بیاندیشند. نصر اصفهانی اضافه کرد: با اولویت گذاری طرح های شهری، کاهش همایش ها و سمینارها، جشنواره ها و کاهش هزینه های غیر ضروری که در شرایط مالی کنونی از مصادیق اسراف است باید در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و امور را به سرانجام مطلوب برسانیم. وی ادامه داد: در تمام سیستم های دولتی و خصوصی اولویت پرداخت با هزینه های جاری است و باید این موضوع مورد توجه معاون اداری مالی باشد و مطالبات پیمانکاران باید پرداخت شود تا آنها بتوانند حقوق کارمندان و کارگران خود را بپردازند. این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با توجه به فعل و انفعالات و تغییراتی که در سال اخیر در مزایای کارکنان شهری صورت گرفته از معاونت اداری مالی درخواست دارم گزارشی از آخرین مبالغ پرداختی به مدیران شهری را با اسم و جایگاه در اختیار اعضا شورای شهر قرار دهند.