جوان سازی نوید یک سپاهان قدرتمند

کادرفنی، سرپرست و بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان فولادمبارکه سپاهان و جمعی از نمایندگان رسانه های خبری (انجمن ایپس اصفهان) روز دوشنبه یکم شهریور ماه با حضور در فولاد مبارکه ضمن دیدار با پرسنل این شرکت و بازدید از خطوط تولید فولادمبارکه، با مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار فولاد، در این دیدار که با حضور بازیکنان و مدیران باشگاه و مدیران ارشد شرکت فولادمبارکه برگزار شد، بهرام سبحانی مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به شرکت های وابسته به فولادمبارکه، اظهار کرد: هر کسی به هر نحوی که در فولادمبارکه سپاهان مشغول به کار شود، چه کارگر چه بازیکنانی که در تیم های ورزشی ما فعالیت می کنند، جزء خانواده فولادمبارکه محسوب می شوند. وی با بیان اینکه بازدید تیم سپاهان از شرکت فولادمبارکه باید استمرار یابد، افزود: بازیکنان باید اطلاعات اولیه از فولادمبارکه را داشته باشند. اینکه این مجموعه صنعتی چه نقشی در اقتصاد و تولید شرکت دارد و بدانند به شرکتی پیوسته اند که در خاورمیانه رتبه اول تولید فولاد را در دست دارد. مدیرعامل فولاد مبارکه در همین رابطه گفت: دلیل دوم برای استمرار این بازدیدها این است که علاوه بر ارتباط سازمانی که شرکت فولادمبارکه با باشگاه دارد، این دیدارها موجب ایجاد اعتماد به نفس و ارتباط عاطفی بین ورزشکاران و کارکنان فولادمبارکه خواهد شد.

مدیرعامل فولادمبارکه بازدید این تیم از خطوط تولید فولادمبارکه را برای اعضای تیم مفید قلمداد کرد و گفت:با این بازدید اعضای تیم خواهند دانست هزینهای که برای آنان پرداخت میشود از تلاش کارکنان این شرکت است که پای کوره های با دمای بیش از ۱۶۰۰ درجه کار می کنند. بهرام سبحانی اظهار داشت: بین اعضا و دست اندرکاران باشگاه و فولادمبارکه باید رابطه صمیمانه و عاطفی برقرار شود و بازیکنان باید بدانند کارگران فولادمبارکه در چه شرایط سخت و طاقت فرسایی کار می کنند و همواره این کارکنان و مدیران شرکت، با تمام وجود از باشگاه سپاهان حمایت خواهند داشت و موفقیتهای این تیم برای مجموعه مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه اهمیت بسیار زیادی دارد. وی با اشاره به حضور عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم سپاهان در این فصل، افزود: حضور این مربی جوان، با نشاط و با انگیزه در تیم و جوان سازی او، نوید این را می دهد که سپاهان در این فصل به جایگاه قبلی خود برگردد و قهرمانی و نایب قهرمانی انتظار اندکی است که از این تیم می رود.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به لزوم دور بودن تیم از حاشیه برای رسیدن به نتایج ارزشمند، یادآور شد: همه بازیکنان جوان تیم باید سعی کنند احترام مربی خود را حفظ کرده و در تمام مواقع از وی تبعیت کنند. بازیکنانی که در تیم هستند باید با عشق بازی کنند و تا آخر فصل درگیر حاشیه نشوند و باید در نظر داشته باشند قرارداد آنها دو طرفه است، یک طرف پرداخت حقوق آنان طبق قرارداد از سوی شرکت فولاد مبارکه و طرف دیگر بازی کردن بازیکنان با عشق است. سبحانی با تأکید بر این موضوع که نباید اجازه دهیم اتفاقات سال گذشته، این فصل تکرار شود. با بازیکنانی که توسط ویسی انتخاب شده اند و همگی از نظر کیفیت و سن و سال شاخص هستند و به تعبیری تیم پوست انداخته ، انتظار می رود با این ترکیب جدید سریع به جایگاه قبلی بازگردیم. مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به مشارکت این شرکت در تکمیل ورزشگاه نقش جهان، گفت: هنگامی که این پروژه را تحویل گرفتیم ، ایرادهای غیرقابل پیش بینی زیادی بر سر راه ما قرار گرفت و در بعضی موارد ما مجبور به خراب کردن و دوباره کاری شدیم و اگر این قسمت ها از همان روز اول ساخته نمی شد. هزینه کمتری برای ما داشت و در این راه ما مجبور شدیم سازه های فلزی مجموعه را نیز که به خاطر باد فرسوده شده بود بازسازی کنیم و در واقع هزینه این پروژه از آنچه فکر می کردیم فراتر رفت اما در عوض سرمایه ای برای کشور شد و امیدواریم این مجموعه تا اواخر شهریور به بهره برداری برسد و باشگاه سپاهان پایان شهریور امسال اولین بازی خود را در این ورزشگاه انجام دهد.

منوچهر نیکفر رییس هیئت مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: روز بسیار خوبی بود، هم بازیکنان با کار،گران آشنا شدند و هم موفق شدند از نزدیک با تلاش کارکنان در خطوط تولید آشنا شوند و هم کارگران توانستند بازیکنان مورد علاقه خود را ببینند. نیکفر درباره پیشرفت ورزشگاه نقش جهان گفت: زمین چمن ورزشگاه آماده بهرهبرداری است اما می خواهیم با صددرصد آمادگی نقش جهان را افتتاح کنیم. عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز گفت: در بازدید از شرکت فولاد مبارکه همه ما بیش از هر زمانی متوجه شدیم که حامی و پشتیبان بسیار بزرگی داریم و چه زحمات و تلاش هایی برای موفقیت ما صورت می گیرد. عبدالله ویسی ادامه داد: برخی اوقات ما و بازیکنان از بازی در گرمای شدید گلایه می کنیم، اما امروز که از نزدیک دیدیم پرسنل فولاد مبارکه در گرمای شدیدی که در بخش های مختلف شرکت وجود دارد با عشق و پشتکاری مثال زدنی مشغول خدمت هستند متوجه شدیم که قهرمانان ما این قشر زحمت کش هستند. وی اضافه کرد: اطمینان داشته باشید برای جبران زحمات کارکنان فولاد مبارکه و شادی این عزیزان از هیچ تلاشی برای موفقیت فروگذار نمی کنیم و بازدید از کارخانه فولاد مبارکه را بهانه ای قرار می دهیم که با عهد و پیمانی جدید برای قهرمانی و سربلندی مبارزه کنیم.