تولید کننده تخصصی متنوع‌ترین روغن‌های رابر در کشور
شرکت نفت میلاد پارس در نیمه دوم سال 1394 پس از نیم دهه پژوهش و تحقیق بر روی ترکیبات نفتی، پالایشگاهی، پتروشیمی و شیمیایی توسط استادان و پژوهشگران دانشگاه ،صنعت نفت و پتروشیمی در اصفهان، شهرک صنعتی مبارکه تاسیس شد. این شرکت صنعتی تخصصی در بخش‏ها و واحدهای زیر اقدام به تولید روغن های صنعتی در راستای استفاده بهینه و سازگاری مواد نفتی و محصولات آنها با فرآیندی متناسب با محیط زیست کرده است.

1. واحد TDAE :

تاکنون برش نفتی لوب کات (Lube Cut) در پالایشگاه‏های روغن‏سازی کشور بر اساس فرآیند استخراج با حلال شیمیایی و سمی فورفورال و همچنین حلال‏های تولوئن و متیل اتیل کتون به روغن پایه گروه ۱ تبدیل شده است. در کنار تولید محصول فوق، محصول دیگری باعنوان روغن استخراجی (Extract Oil) مدتی است برای استفاده در صنعت تایر سازی به عنوان روغن فرآیند بهره گرفته می‏شود.

این ماده ترکیباتی تحت عنوان PCA (پلی سایکلیک آروماتیک) به میزان بیشتر از ۳۰درصد داردکه بر اساس استانداردهای جدید محیط زیست دنیا این مقدار باید کمتر از ۳درصد باشد. در این راستا، نفت میلاد پارس با استفاده از فرآیند جدید TDAEکه توسط متخصصان و پژوهشگران داخلی به شکل صنعتی درآمده است، موفق شده از Lube Cut محصولی منطبق با استانداردهای روز دنیا و محیط زیست تولید و به بازارهای داخلی و خارجی برای صنایع لاستیک و تایرسازی عرضه کند. در حال حاضر این محصول با حجم و تناژ بالا در حال تولید و ارسال است.

2. واحد CBFS :

این واحد که بومی سازی شده و طراحی و اجرای آن تماما توسط پژوهشگران، متخصصان و صنعتگران داخلی انجام گرفته، به صورت کاملا حرفه‏ای و تخصصی از طریق پالایش مواد پایین دستی نفتی شیمیایی و پتروشیمیایی حاصل از پالایش نفت خام، پتروشیمی، قطرانی، پارافین واکس، آروماتیک زدایی، پالایش مجدد و ... توانسته است به جداسازی و پالایش ترکیبات روغنی سنگین با دانسیته ۰۵/ ۱ و مشخصات BMCI ویژه و خاص صنعت دوده ‏سازی اقدام کند.

3. واحد استخراج (Blending):

این واحد با استفاده از میکسرها (Blenders) در حال حاضر اقدام به تولید انواع روغن‏های صنعتی در حوزه لاستیک و رابرها با طیف وسیع کرده است، به طوری که با استفاده از مواد اولیه حاصل از خطوط تولید پالایش TDAE و CBFS خود، محصولات منطبق با استاندارد یا نیاز مشتریان و مشخصات آنها بر اساس بازارهای داخلی و خارجی تولید می‌کند.

این شرکت به منظور تحقق ارزش‌های خود، خطمشی کلان سیستم مدیریت خود را بر مبنای اجرای طرح‌ها در عالی ترین سطح کیفیت، در زمان مقرر، با هزینه مناسب و با رعایت کامل اصول، موازین، مقررات و استانداردهای ملی و بین المللی تدوین کرده است.

ما می‌دانیم که:

•ایجاد ارتباط با افراد ذی نفع بر پایه احترام و تعهد، مسئولیت پذیری و اعتماد متقابل،

•شناخت قابلیتهای کارکنان با تاکید بر ارتقای انگیزش و کرامت سرمایه‌های انسانی،

•دستیابی به راه حلهای غیرمتعارف و به کارگیری بهترین شیوه‌های نفوذ با هدف افزایش قدرت رقابتی در بازار،

•ارزش نهادن به کارگروهی در تمام سطوح سازمان،

•آموزش، توسعه متوازن آگاهی و نهادینه کردن سیاست پیشگیرانه در سه محور سلامت، ایمنی و محیط زیست

ضامن موفقیت ماست.

واحد بازرگانی شرکت نفت میلاد پارس در راستای رضایت هر چه بیشتر مشتریان و با هدف دستیابی به بالاترین کیفیت در محصولات تولیدی، با شعار «تولید با کیفیت جهت حفظ محیط زیست پایدار» و تعالی تولید در راستای دستیابی به استانداردهای جهانی، تمرکز بر آموزش، خلاقیت و نوآوری، گسترش حیطه جغرافیایی فعالیت خود و ایجاد نام آوری و اعتبار جهانی بر آن است تا با معرفی محصولات منحصر بفرد خود در بازارهای سطح اول جهان گام بلندی در کسب برند جهانی بردارد .

ثبات کیفیت، حفظ جایگاه معتبر در محصولات روانکاری کشور،مشتری مداری، قیمت‏های رقابتی و ارائه محصولات متنوع مهمترین اهداف کوتاه مدت شرکت است.واحد بازرگانی دو بخش مستقل فروش داخلی و خارجی با کادر متخصص دارد و با بهره‏گیری از روش‏های نوین ارتباط با مشتریان، بررسی درخواست‏های آنها و ارتباط با بخش‏های عملیاتی،تولیدی،کیفی و مدیریتی شرکت فعالیت می کند. آزمایشگاه شرکت نفت میلاد پارس شامل دو بخش تحقیقات و توسعه و بخش کنترل کیفیت، به عنوان آزمایشگاه پژوهشی پیشتاز در ایجاد سیستم کیفیت محصولات نهایی و میانی شرکت، انجام فرآیندهای پژوهشی با هدف افزایش سطح کمّی و کیفی خدمات آزمایشگاهی و افزایش رضایتمندی مشتریان همگام با دانشگاههای معتبر کشور و استان فعالیت می‌کند .

این واحد متشکل از استادان متخصص و پرسنل مجرب با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه‌های آنالیز کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی با صحت و دقت بالا، مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی شامل ISIRI, ASTM, IP و غیره، با هدف یاری رساندن به صنایع مختلف کشور، با انجام آزمون‏های شیمیایی مرتبط با انواع فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، و ارائه خدمات پس از فروش به آنها به طور موثری می‌کوشد در اسرع وقت نتایج آزمون‌ها را اعلام کند.