دنیای اقتصاد- در حکمی از سوی حسین زارع‌صفت، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد تقدیسی به عنوان مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قوچان منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، مراسم معارفه مدیر میراث فرهنگی شهرستان قوچان پنجشنبه با حضور مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، فرماندار قوچان و تعدادی از مدیران این شهرستان برگزارشد. محمد تقدیسی دارای مدرک تحصیلی لیسانس تاریخ می‌باشد و بومی شهرستان قوچان است که در حوزه پژوهش و مطالعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی فعالیت‌های زیادی دارد.

زارع‌صفت در مراسم معارفه تقدیسی از قوچان به عنوان یکی از شهرهای مهم استان که دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در حوزه ماموریت‌های سه‌گانه این اداره کل است نام برد و گفت: امیدوارم مدیر جدید میراث فرهنگی این شهرستان با تعامل با فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان و با برنامه‌ریزی مناسب بتواند از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کند. وی با بیان اینکه قوچان دروازه ورودی به استان خراسان رضوی از محور شمال کشور است، افزود:

قوچان علاوه بر اینکه در حوزه گردشگری و نیز ظرفیت‌های حوزه میراث فرهنگی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بالایی است در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی نیز دارای ظرفیت‌های بزرگی است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.