آینده درخشان‌تر از امروز در انتظار فولاد مبارکه
فولاد مبارکه به عنوان بزرگ‌‌ترین تولیدکننده ورق‌های فولادی در کشور فعالیت تحسین‌برانگیزی را پایه‌گذاری کرد. با توجه به اینکه در کشور امکان تولید ورق‌های فولادی نداشتیم و خلاء این صنعت به چشم می‌‌خورد، با تاسیس این مجموعه نه تنها خلاء تولید ورق فولادی در کشور مرتفع شد بلکه پایه‌گذاری صنعتی مهمی‌در ایران انجام شد.
شرکت فولاد مبارکه مجموعه بزرگ و تاثیرگذاری‌ است که منشاء اثر تاسیس بسیاری از شرکت‌های توانمند دیگر در کشور شده است. این شرکت نه تنها به توسعه صنعت فولاد در کشور و منطقه کمک کرده بلکه نقش بسزایی در مطرح شدن نام و برند ایرانی در جهان داشته است. شرکت فولاد مبارکه با بهره‌گیری از نیروهای انسانی توانمند و فنی موفق شده است به نوعی دانش فولادی خود را در کشور توسعه و گسترش دهد.
مجموعه فولاد مبارکه می‌تواند با سرمایه‌گذاری خوبی که در آن انجام شده و با اتکا به پرسنل توانمند و متخصص دامنه فعالیت‌های خود را بیش از پیش در خاورمیانه و جهان توسعه دهد و نام و برند ایرانی را در سطح ملی و بین‌‌المللی مطرح کند. این مجموعه با بهره‌گیری از مدیران خوب قبلی و فعلی آینده‌ای درخشان‌تر از امروز خواهد داشت و منشاء اثر و توسعه بیشتری در سطح کشور خواهد بود. انتظار من به عنوان یک نماینده مجلس از شرکت‌های فولادی و فولاد مبارکه این است که با انجام کارهای مشترک با یکدیگر و تشکیل ائتلاف در حوزه صنعت فولاد نه تنها همبستگی و همیاری خود را نشان دهند بلکه منجر به ایجاد توان مضاعف شوند.
این مجموعه‌ها می‌‌توانند هر یک در حیطه کاری و با توجه به توانایی تخصصی خود یک شرکت مشترک تشکیل دهند و به عنوان مثال پهنه معدنی را کشف کرده و به سمت رفع دغدغه مواد اولیه در این صنعت حرکت کنند. شرکت‌های فولادی می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی‌های یکدیگر نقاط قوت همدیگر را تقویت و نقاط ضعف یکدیگر را پوشش دهند. کار مشترک شرکت‌های فولادی با یکدیگر نه تنها منجر به هم‌افزایی توان این مجموعه‌ها بلکه موجب کاهش هزینه، افزایش بهره‌وری و افزایش قابلیت رقابت در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.