دنیای اقتصاد: یک عضو شورای شهر اصفهان گفت: واقعیت امر این است که جمالی نژاد برای شهرداری اصفهان شبیه متخصص طب در اورژانس یک بیمارستان است چراکه متخصص طب اورژانس می تواند در مورد همه بیماری ها صحبت کند و فکر می کنم جمالی نژاد نیز از 22 سال سابقه حضور در شهرداری و همچنین مدارجی که در دانشگاه طی کرده است می تواند صاحب نظری قوی باشد. علیرضا نصر اصفهانی در خصوص گمانه زنی ها برای انتخاب مدیران شهری اصفهان و اینکه گفته می شود نشست های شبانه سیاسی برگزار می کند، افزود: اینکه این صحبت ها به چه دلیل گفته می شود یا از کجا نشات می گیرد باید بررسی گردد، اما به نظر می رسد در خصوص مهدی جمالی نژاد این صحبت ها روا نباشد چراکه ایشان اصلا یک چهره سیاسی نیست و اصلا سیاسی کاری بلد نیست بلکه برعکس فردی اهل عمل و ماموریت است.
وی با بیان اینکه رفتار و کردار ایشان باعث شده تا او همواره در دولت های مختلف بر سر کار باشد، افزود: بحث مهم در خصوص جمالی نژاد این است که ایشان همیشه در تمام صحنه ها و مسئولیت هایی که داشته است تمام قد پای مسئولیت خود ایستاده و هرکجا مسئولیتی به او سپرده شده به خوبی انجام داده است.
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص آینده تعامل شهرداری با ارگان های دیگر نیز گفت: یکی از ویژگی های شخصیتی جمالی نژاد این است که او اهل تعامل بوده و بسیاری از مشکلات خود را با تعامل حل کرده است و امروز نیز یکی از گیرهای بزرگ شهرداری اصفهان نبود تعامل در این ارگان بوده است و قطعا جمالی نژاد در این مسئله هم موفق خواهد بود چراکه او نشان داده حتی اگر لازم باشد با مدیران بسیار پایین هم رودر صحبت و شرایط ایجاد تعامل را فراهم می کند.
نصراصفهانی تاکید کرد: واقعیت امر این است که جمالی نژاد برای شهرداری اصفهان شبیه متخصص طب در اورژانس یک بیمارستان است چراکه متخصص طب اورژانس می تواند در مورد همه بیماری ها صحبت کند و فکر می کنم جمالی نژاد نیز از ۲۲ سال سابقه حضور در شهرداری و همچنین مدارجی که در دانشگاه طی کرده است می تواند صاحب نظری قوی باشد.
وی اضافه کرد: البته قطعا همه انسان ها کامل نیستند و شهردار اصفهان هم با انتخاب مدیران شایسته و مطلع می تواند خود را تکمیل کند و طبیعی است که این انتخاب هم باید حاصل تجربیات و دانش باشد.
این عضو شورای شهر در خصوص جریان سازی های شهردار جدید اصفهان و صحبت از "سیلیکون ولی ها" و "های تک" اظهار کرد: شهر و مردم اصفهان منتظر رخ دادهای جدید هستند و باید باورهای قائم به شخص را کنار بزنیم و متخصصان و نخبگان را به میدان آوریم تا شهردار را کمک کنند و این همان چیزی است که قطعا شهردار جدید در سر دارد.
نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: شهردار جدید اصفهان از حمایت شورای شهر و همدلی و همزبانی برخوردار است و شرایط به گونه ای است که با حضور او نوید روزهای روشن برای اصفهان داده می شود البته او باید این نکته را مدنظر داشته باشد که یکسری ضعف ها هم هست که امیدواریم برجسته نشود و نیروی انسانی قوی موجود در اصفهان نیز غفلت نگردد.