همکاران سیستم رویداد تخصصی رایانش ابری برگزار می‌کند

«راهکاران ابری» اولین راهکار نرم‌افزاری سازمانی ERP مبتنی بر رایانش ابری در ایران است که شرکت همکاران سیستم آن را با سبد محصولی یکپارچه عرضه کرده تا نیازهای نرم‌افزاری سازمان‌ها را پوشش دهد. این راهکار نرم‌افزاری با کاهش چشمگیر هزینه‌های مربوط به تامین سرور و سخت‌افزار، این امکان را فراهم می‌کند تا کسب و کارها هزینه اشتراک نرم‌افزارها را متناسب با نیازشان بپردازند و هم‌زمان از سیستمی قدرتمند و امن بهره ببرند.

به‌کارگیری رایانش ابری در کسب‌و‌کارها و بازارهای رقابتی آنقدر اهمیت پیدا کرده که به بخشی جدایی‌ناپذیر از دنیای تجارت مدرن تبدیل شده است. در این راستا، شرکت همکاران سیستم در نظر دارد یک رویداد تخصصی رایانش ابری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار کند. رویداد «با هم ۹۸» به تاثیر رایانش ابری بر فضای کسب و کار پرداخته و در آن مهم‌ترین مزایا و دغدغه‌های کسب‌و‌کارها در به‌کارگیری این فناوری و پاسخ به این دغدغه‌ها تشریح می‌شود.  همچنین تازه‌ترین تغییرات در محصولات و خدمات رایانش ابری همکاران سیستم در این زمینه و خبرهای جدیدی که قرار است برای اولین‌ بار رونمایی شوند؛ بخش مهم دیگری از رویداد است.

این رویداد دارای سه بخش اصلی سمینار، کارگاه‌ها و بخش نمایشگاهی است.

در سمینار تخصصی با هم ۹۸ مدیران ارشد همکاران سیستم، همه‌ی‌آن‌چه لازم است درباره رایانش ابری در کسب‌وکارها و روند رشد آن در دنیا بدانید را در اختیارتان می‌گذارند.  هم‌چنین تصویر دقیقی از مزیت‌های این تکنولوژی برای کسب‌و‌کارها را  مطرح می‌کنند. یکی از بخش‌های جالب این سمینار بخشی است که در آن مشتریان راهکاران ابری، درباره تجربیات‌شان در استفاده از این سرویس صحبت می‌کنند. در واقع این تجربیات می‌تواند نمونه واقعی از استفاده از رایانش ابری در فضای کسب‌و‌کارها را به تصویر بکشد.

در بخش دیگری از رویداد با هم ۹۸ قرار است مهم‌ترین مفاهیم مربوط به رایانش ابری و راهکارهای آن برای کسب‌و‌کارهای مختلف در قالب کارگاه‌های تخصصی بررسی شود تا مخاطبان بتوانند به شناخت دقیق‌تری از این تکنولوژی دست پیدا کنند.

بر اساس آمارهای جهانی بیش از ۷۷% از شرکت‌‌ها، دست‌کم از یک اپلیکیشن بر بستر ابر بهره می‌‌برند. خدمات متنوعی در زمینه‌ی رایانش ابری وجود دارند که نیازهای کسب‌وکارها در این بخش را پوشش می‌دهند. در یکی از کارگاه‌های رویداد، این خدمات را به شما معرفی می‌کنیم.

جالب است بدانید که بر اساس آمارها، هر سال بخش قابل‌توجهی از داده‌‌های سازمان‌‌هایی که سیستم‌‌ها و سرور را نزد خود نگه می‌دارند، به دلیل آسیب ویروس‌‌ها، هکرها، باج‌‌افزارها و خرابی سرور، از بین می‌‌روند. بنابراین حفظ امنیت داده‌‌ها به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های مدیران به ویژه مدیران ITتبدیل شده است. از طرفی حفظ امنیت داده‌‌ها با استانداردهای روز دنیا، هزینه زیادی خواهد داشت که با وجود اهمیت آن، برای بسیاری از کسب و کارهای متوسط و کوچک توجیه اقتصادی ندارد. در یکی از کارگاه‌های تخصصی این رویداد قرار است راهکارهایی برای حفظ امنیت داده‌‌ها با کم‌ترین هزینه معرفی و بررسی شوند.

تحلیل‌‌‌گران و کارشناسان سازمان برای تجزیه و تحلیل فرآیندها و عملیات، به اطلاعات جامع و قابل اعتماد نیاز دارند؛ سیستمی که خروجی‌‌‌های تصمیم‌‌‌ساز استخراج شده را با فرآیندی منسجم و مطمئن دردسترس مدیران و تصمیم‌گیران قرار دهد. داشبورد‌‌های مدیریتی، انبوه اطلاعات سیستم‌های عملیاتی سازمان را در ساختاری تجمیعی، خلاصه شده و تحلیلی برای نیازهای اطلاعاتی مدیران و تحلیل‌گران کسب و کار آماده می‌کند تا گزارش‌گیری و تجزیه و تحلیل اطلاعات را امکان‌پذیر کند. اما آیا این مزیت فقط برای کسب‌و‌کارهای بزرگ قابل استفاده است؟ داشبوردهای مدیریتی راهکاران ابری امکان بهره بردن از مزایای این راهکار را برای کسب‌و‌کارهای متوسط هم فراهم می‌کند. به این موضوع در کارگاه دیگری از رویداد باهم ۹۸ پرداخته می‌شود.