او افزود: بر این اساس طرح‌های ویژه‌ای با هماهنگی دستگاه قضایی در استان اجرا می‌شود که یکی از این طرح‌های ضربتی مقابله با اخلالگران بازار ارز است که در روزهای اخیر در اصفهان اجرا شد. وی با بیان اینکه هدف پلیس با اخلال گران در بازار ارز برخورد می‌کند، گفت: در این طرح، برخورد با دلالان اصلی خرید و فروش ارز که با انجام معاملات فردایی تاثیر زیادی در افزایش قیمت ارز داشتند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ریاحی افزود: این اخلالگران با تخلفات خود در روزهای اخیر موجب افزایش بی رویه نرخ ارز و بی ثباتی در این بازار و در پی آن ایجاد نگرانی برای مردم شدند.

وی به دستگیری حدود ۱۰ نفر از این اخلالگران در قالب دلالان بازار ارز در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: از متهمان دستگیر شده مقادیر زیادی دلار، یورو، پوند، درهم، پوند، لیر، دینار و فرانک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان یادآور شد: پلیس با هماهنگی و همراهی نهادهای ذی‌ربط نظارت مداوم بر حوزه بازار ارز، سکه و طلا دارد و به ‌صورت روزانه از اماکن و صرافی‌ها و واحدهای فعال در این حوزه بازدید و بازرسی می‌کند.

سرهنگ ریاحی از مردم خواست تا هرگونه اطلاعاتی درباره اخلال‌گران بازار ارز، سکه و طلا را به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.