گردشگری از بهترین ابزارهای پاسداشت شخصیت و انتقال هویت اصفهان است

سید‌محمد سجاد‌زاده با اشاره به برنامه «قاب اصفهان» اظهار کرد: گردشگران درون شهری به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های ارزشمندی است که در هفته فرهنگی اصفهان می‌توان از آن به‌خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: گذر فرهنگی چهار باغ یکی از ظرفیت‌های ارزشمند است که می‌تواند فرصت محدودی را فراهم کند که مردم از این گذر عبور کنند، همچنین فرصتی مناسب و ارزشمند را به‌عنوان یک محور گردشگری تجربه کنند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: گذر فرهنگی چهارباغ در این هفته شاهد بر‌‌گزاری یک رویداد آموزشی و تربیتی است و در این هفته فرهنگی، یک رویداد گردشگری و تفریحی با عنوان قاب اصفهان از سوم اردیبهشت شروع شده و تا چهاردهم اردیبهشت در این گذر برگزار می‌شود که و در تلاشیم تا ۱۰ گام برای آشنایی بیشتر مردم با اصفهان در مقابل دیدگانشان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این آیین، برنامه‌هایی از جمله نقالی، موسیقی مکتب اصفهان، برنامه‌های ویژه کودک، بخش مشاهیر و آلبوم مشاهیر، بخش ویژه خواهر خوانده‌‌‌‌‌‌‌‌های اصفهان قرار گرفته که رهگذران این گذر با این ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فرهنگی اصفهان بیشتر آشنا شوند.

سجاد‌زاده گفت: گذر فرهنگی چهار باغ یکی از گذرهای ویژه گردشگران اصفهان است و شهروندان و گردشگران از این گذر عبور می‌کنند و با توجه به حجم زیاد بازدیدکنندگان از این گذر، این ظرفیت برای اینکه اصفهان را در ۱۰ گام بیشتر معرفی کند، مناسب است.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و دبیر هفته فرهنگی اصفهان خاطرنشان کرد: هفته فرهنگی اصفهان فرصت خوبی فراهم کرد تا این شهر و داشته‌‌‌‌‌‌‌‌های آن بیشتر به مردم معرفی شود، این برنامه به همت گذر فرهنگی چهارباغ و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.