بهترین ویدیوهای YouTube برای اقتصاد

مدرسه زندگی

مشترکین: ۵۱/ ۷ میلیون

نمایش‌ها: ۷۵۶,۸۰۲,۳۲۹

مدرسه زندگی در بالای لیست بهترین کانال‌های YouTube برای اقتصاد قرار دارد. این کانال یوتیوب بهترین ویدیوهای YouTube را برای اقتصاد در موضوعات مختلف ازجمله اقتصاد تولید می‌کند. آن‌ها در ویدیوهای خود درباره موضوعاتی بحث می‌کنند که می‌تواند به درک اقتصاد برای دانش آموزان کمک کند.

میزبانی مدرسه زندگی بر عهده آلن دو باتن، نویسنده و فیلسوف بریتانیایی سوئیسی الاصل است. آلن دو باتن چندین کتاب در موضوعات عشق، کار و مذهب نوشته است. او مدرسه زندگی را در سال ۲۰۰۸ تأسیس کرد.

مدرسه زندگی بیش از ۱ میلیون مشترک و بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید دارد. این کانال توصیه‌های مفیدی را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی زندگی شادتر هستید، مدرسه زندگی را بررسی کنید.

آکادمی خان

 مشترکین:۳/ ۷ میلیون

نمایش‌ها: ۱,۹۷۵,۰۰۸,۳۳۳

آکادمی خان یکی از بهترین کانال‌های یوتیوب برای اقتصاد است. ویدیوهای آن‌ها موضوعات بسیاری را پوشش می‌دهد، از مفاهیم پایه اقتصاد گرفته تا مسائل پیچیده‌تر مانند اقتصاد کلان.  این کانال طیف گسترده‌ای از مطالب اقتصادی را ارائه می‌دهد، از درس‌هایی در مورد مفاهیم خاص اقتصادی گرفته تا مصاحبه با اقتصاددانان. محتوای آکادمی خان باکیفیت و جذاب است و آن را به منبعی عالی برای هرکسی که به اقتصاد علاقه‌مند‌است تبدیل می‌کند. محتوای اقتصادی خان آکادمی برای زبان آموزان در تمامی سطوح مناسب است. ما می‌توانیم این کانال یوتیوب را به هرکسی که به دنبال بهترین کانال‌های یوتیوب برای اقتصاد است توصیه کنیم. مهم نیست که در حال شروع یادگیری در مورد اقتصاد هستید. آکادمی خان همیشه چیزی برای ارائه دارد.

PragerU

مشترکین: ۹۵/ ۲ میلیون

نمایش‌ها: ۱,۵۲۰,۴۲۷,۷۱۸

PragerU در لیست کانال‌های اقتصادی YouTube است که ویدیوهایی را در مورد موضوعات مختلف مرتبط با اقتصاد تولید می‌کند. ویدئوها معمولاً حدود پنج دقیقه طول می‌کشند و به روشی ساده و قابل‌درک ارائه می‌شوند.

PragerU ویدیوهای متنوعی در مورد موضوعات اقتصادی دارد. یکی از محبوب‌ترین ویدیوهای این کانال شامل «حقیقت در مورد حداقل دستمزد» است. ویدیوهای پراگریو( Prager University؛ دانشگاه پراگر )برای مخاطب عام است. آن‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که بینندگان را با درک اساسی از مفاهیم اقتصادی آشنا کنند. بااین‌حال، این کانال همچنین ویدیوهایی را تولید می‌کند که پیشرفته‌تر هستند و برای افرادی که قبلاً با اقتصاد آشنا هستند طراحی‌شده است. به‌طورکلی، PragerU یک منبع عالی برای هرکسی است که به دنبال بهترین کانال‌های YouTube برای اقتصاد است. ویدیوهای کوتاه و آموزنده کانال درک مفاهیم پیچیده اقتصادی را آسان می‌کند.

اکونومیست

مشترکین: ۴۹/ ۷ میلیون

نمایش‌ها: ۲۳۶,۴۹۹,۸۷۳

اکونومیست یک معیار بین‌المللی برای روزنامه‌نگاری باکیفیت باقی می‌ماند و از دیدگاه کاملاً نئولیبرالی پوشش ارائه می‌دهد. اگرچه آن‌ها همچنان بر محتوای نوشتاری تمرکز می‌کنند، این انتشارات ویدیوهایی می‌سازد که گزارش خود را از طریق داستان‌سرایی بصری زنده می‌کند. این‌ها شامل مقالات ویدیویی کوتاهی است که کمتر از ده دقیقه طول می‌کشد تا گزارش‌های مستندی طولانی‌تر که شامل مصاحبه‌های متخصص می‌شود. بیشتر محتوای آن‌ها فراتر از تمرکز صرف بر اقتصاد است (مثلاً بحث در مورد روند تغییرات آب‌وهوا و فناوری). بااین‌حال، این ویدئوها به بررسی علل مشکلات اقتصادی در جامعه می‌پردازند. با دنبال کردن سریع کانال یوتیوب The Economist واقعاً نمی‌توانید اشتباه کنید. هر پنج‌شنبه یک ویدیو منتشر می‌کنند که بهترین گزارش‌های آن را از نسخه‌های چاپی و دیجیتالی آن برجسته می‌کند.

 The Economist در فهرست بهترین کانال‌های یوتیوب برای اقتصاد تاکنون قرار دارد.

مینیمالیست ها

مشترکین: ۳۶۴ هزار

نمایش‌ها: ۲۸,۵۰۴,۵۸۲

Minimalists یکی از کانال‌های YouTube برای اقتصاد است که زندگی ساده‌تر را تشویق می‌کند. بااین‌حال، آن‌ها همچنین برخی از ویدیوهای اقتصادی عالی را تولید می‌کنند که در موردحفاظت و مینیمالیسم بحث می‌کنند. این کانال یوتیوب توسط دو نفر به نام‌های Joshua Fields Millburn و Ryan Nicodemus اداره می‌شود. این دو نفر در یک ماموریت هستند تا به مردم کمک کنند با چیزهای کمتر زندگی معناداری داشته باشند. این کانال یوتیوب ویدیوهای اقتصادی زیادی در کانال خود دارد که درباره یک سبک زندگی ساده زندگی می‌کنند. آن‌ها درباره موضوعاتی مانند سازمان‌دهی خانه، داشتن یک سبک زندگی ساده و روشن کردن زندگی شما بحث می‌کنند. ویدیوهای آن‌ها نیز بسیار مفید است. اگر به دنبال بهترین ویدیوهای YouTube برای اقتصاد هستید، مینیمالیست ها را می‌توان به‌عنوان یک منبع عالی معرفی کرد. ویدیوهای اجباری و روشنگر آن‌ها هر آنچه را که باید در مورد زندگی با چیزهای کمتر بدانید را به شما می‌آموزد.

جیکوب کلیفورد

مشترکین: ۷۱۸ هزار

نمایش‌ها: ۸۷,۷۵۴,۹۷۶

یکی دیگر از بهترین کانال‌های یوتیوب برای ویدیوهای اقتصادی، جاکوب کلیفورد است. این کانال یوتیوب برای محتوای اقتصادی سرگرم‌کننده بهترین است. کلیفورد به‌عنوان معلم اقتصاد در دبیرستان سن پاسکوال در کالیفرنیا شروع به کارکرد.

محتوای کلیفورد در طول سال‌ها با این پلت فرم توسعه‌یافته و تخصصی‌شده است.

ویدئوهای او به تمام جنبه‌های موضوعات اقتصادی نگاه می‌کند. برای دانشجویانی که به دنبال بهترین کانال‌های YouTube برای اقتصاد هستند، ویدیوهای کلیفورد موضوعات جالب اقتصاد و اقتصاد کلان را ارائه می‌دهد.

EconplusDal

مشترکین: ۱۹۴ هزار

نمایش‌ها: ۳۳,۲۷۲,۴۳۴

بعدی در لیست ما EconplusDal است. این کانال یوتیوب یکی از بهترین کانال‌های یوتیوب برای اقتصاد است. آن‌ها به‌ویژه برای دانشجویان اقتصاد فیلم می‌سازند تا به آن‌ها در قبولی در امتحانات کمک کنند.

محتوای امتحانی تخصصی او درک مباحث اقتصادی را برای دانش آموزان بسیار آسان می‌کند. این کانال یوتیوب توسط دو اقتصاددان حرفه‌ای به نام‌های دانیل لیپمن و تایلر کاون اداره می‌شود. ویدیوهای آن‌ها توضیحات واضح و مختصری از مفاهیم اقتصادی ارائه می‌دهد.

ویدیوهای آن‌ها برای مبتدیان و کسانی که دانش اقتصادی دارند مناسب است. EconplusDal دارای طیف گسترده‌ای از ویدئوها در مورد موضوعات مختلف اقتصادی است. برخی از محبوب‌ترین ویدیوهای آن‌ها عبارت‌اند از «تورم چیست؟» و «چه هستند نرخ بهره؟».

آن‌ها همچنین یک سری ویدیوهای اقتصاد کلان دارند که به‌ویژه برای دانشجویانی که در رشته اقتصاد تحصیل می‌کنند مفید است. EconplusDal علاوه بر ویدیوهای معمولی خود، یک دوره اقتصاد کلان نیز ارائه می‌دهد. این دوره برای خرید در وب‌سایت آن‌ها موجود است و شامل دسترسی به بیش از ۴۰ ساعت محتوای ویدیویی است.

کانال یوتیوب EconplusDal هم برای مبتدیان و هم برای کسانی که اطلاعاتی در زمینه اقتصاد دارند مناسب است. آن‌ها بهترین ویدیوهای YouTube را برای هر موضوع اقتصادی ارائه می‌دهند. من EconplusDal را به هر دانشجویی که به دنبال بهترین کانال‌های YouTube برای اقتصاد است توصیه می‌کنم.

 اقتصاد یک‌دقیقه‌ای

مشترکین: ۱۳۵ هزار

نمایش‌ها: ۱۳,۸۶۹,۶۱۳

همان‌طور که از نام آن پیداست، کانال YouTube One Minute Economics همه‌چیز را کوتاه نگه می‌دارد. گرافیک کارتونی سرگرم‌کننده اکثر ویدیوهای ارسال‌شده در این کانال یوتیوب را همراهی می‌کند. میزبان، آندری پولگار، برای توضیح اصطلاحاتی مانند Deveraging، Eurodollars، Whales، اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن و تسهیل پولی از رویکردی ساده‌تر استفاده می‌کند.

در ویدیوهای دیگر، او تفاوت‌های ظریف اما اساسی بین اصطلاحاتی که اغلب به‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند، مانند ورشکستگی و ورشکستگی را توضیح می‌دهد. Polgar همچنین Wealth Management ۲.۰ را نوشته است، کتابی که به متخصصان آنلاین می‌آموزد که چگونه پول خود را بهتر مدیریت کنند. اگر احساس می‌کنید توضیحات کتاب درسی کافی نیست، دفعه بعد که با یک اصطلاح اقتصادی ناآشنا مواجه شدید، یک دقیقه اقتصاد را امتحان کنید.

بن لمبرت

مشترکین:  ۱۰۸ هزار

نمایش‌ها: ۲۵,۲۵۰,۴۶۳

ویدیوهای بن لمبرت توضیحات مفصلی در مورد دوره‌های اصلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد که اکثر دانشگاه‌ها در زمینه اقتصاد ارائه می‌دهند. آن‌ها از طریق یک سری سخنرانی که روی تخته‌سیاه متحرک ارائه می‌شود، آموزش داده می‌شوند. با تماشای ویدیوهای او، مطمئن باشید که مدرک اقتصاد خود را خواهید گرفت. کانال یوتیوب لامبرت طیف وسیعی از موضوعات اقتصادی، از اصول اولیه اقتصاد تا مفاهیم پیچیده‌تر را پوشش می‌دهد. او همچنین رویدادهای جاری و چگونگی ارتباط آن‌ها با آن را پوشش می‌دهد. ویدیوهای او به‌خوبی تحقیق‌شده است و اطلاعات را به روشی آسان ارائه می‌دهد. کانال یوتیوب لامبرت یکی از بهترین کانال‌های یوتیوب برای اقتصاد است. این کانال یوتیوب همچنین می‌تواند یک منبع عالی برای هر علاقه‌مند به اقتصاد باشد. توضیحات واضح و ویدیوهای آموزنده او موضوعات پیچیده را برای بینندگان در تمام سطوح دانش قابل‌هضم می‌کند.

 اشلی هاجسون

مشترکین: ۴/ ۱۳ هزار

نمایش‌ها: ۱,۳۲۲,۰۴۷

اقتصاد به‌عنوان یک ژانر یوتیوب هنوز در تسلط مردان است، اما اشلی هاجسون با این روند مخالف است. اشلی استاد اقتصاد در کالج سنت اولاف است و دکترای خود را دریافت کرد. در برکلی به‌عنوان منبع معتبر در نظریه اقتصاداشلی ویدیوهای آموزنده‌ای را در مورد اقتصاد رفتاری، نظریه بازی، اقتصاد اطلاعات و غیره ارسال می‌کند. کانال اصلی او بر توضیح تئوری‌های سخنرانی‌های کلاسی خود متمرکز است.اشلی هاجسون همچنین یکی از بهترین کانال‌های یوتیوب برای اقتصاد است. او دارای مدرک اقتصاد از دانشگاه تورنتو است. هاجسون همچنین به‌عنوان اقتصاددان برای دولت کانادا کارکرده است.

او همچنین یک «کانال اکتشافی» به نام اقتصاددان اشلی هاجسون دارد. در اینجا او نیروهای اطلاعاتی، نهادی، اجتماعی و اقتصادی را باز می‌کند. اشلی همچنین نکاتی در مورد پس‌انداز پول و عاقل بودن ارائه می‌دهد. اگر به دنبال بهترین ویدیوهای یوتیوب برای اقتصاد هستید، حتماً کانال اشلی هاجسون را ببینید.

محوری بالا_3 copy