مهران زینلیان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از روستاهای شرق شهرستان اصفهان، افزود: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر ۱۶ هزار میلیارد ریال اجرا شده که نشانه توجه دولت به روستاها است.

زینلیان اظهار‌کرد: اجرای این تعداد طرح در روستاهای استان اتفاق بسیار خوبی است که می تواند زمینه ساز مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها باشد.

وی تاکید کرد: مهاجرت معکوس در برخی روستاهای استان در حال شکل گیری است و امروز مردم می دانند زندگی روستایی علاوه بر صفا و صمیمیت در کنار آن رفاه و آسایش بیشتری هم دارد.

۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان اصفهان صاحب دهیاری شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان که فاقد دهیاری بودند در ۲ سال گذشته و در دولت سیزدهم، صاحب دهیاری و از مزایای آن بهره‌مند شدند. وی افزود: دهیاری زمینه گشایش خدمات دهی به روستاها را فراهم می کنند و دولت سیزدهم، توجه ویژه ای به توسعه و عمران روستاها دارد.

وی یادآور شد: افزون بر ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی در سال گذشته و چند ماه ابتدایی امسال به مجموعه راه های روستایی استان افزوده و حدود ۷۰۰ کیلومتر راه هم نوسازی و بهسازی شده است.

احداث دهیاری «ازیران» با زیر بنا ۲۲۰ متر مربع از سال ۹۵ آغاز و در دولت سیزدهم با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان علاوه بر افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از پیشرفت طرح سالن ورزشی روستای «برکان» بازدید و مخزن آب ۲۵۰ متر مکعبی روستای «کلودان» و زمین چمن مصنوعی و کارگاه خیاطی روستای «فساران» را افتتاح کرد. همچنین عملیات اجرایی زیرگذر بین «آمرزید آباد» و «قهجاورستان» و طرح نهضت ملی مسکن «قهجاورستان» آغاز شد.