شکبیر (پتروشیمی امیرکبیر) : پتروشیمی امیرکبیر در آبان ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۲۳۰۷میلیارد تومان درآمد داشته است که ۷/ ۶۲ درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۳/ ۳۷ درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است.  درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۶/ ۲۸ درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲/ ۱۹ درصد افزایش داشته است.  همچنین شرکت نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۷/ ۳۶ درصد افزایش درآمد داشته است.  از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت ۱۶‌هزار و ۱۱۵‌میلیارد تومان بوده، رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۷۹۹۳‌میلیارد تومان) به میزان ۶/ ۱۰۱ درصد افزایش یافته است.  پتروشیمی امیرکبیر در این دوره ۸۱۶۷‌میلیارد تومان فروش داخلی داشته و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۴۱۸۹‌میلیارد تومان بوده که ۹۶/ ۹۴ درصد افزایش یافته است. همچنین این شرکت در دوره یادشده ۷۹۴۷‌میلیارد تومان صادرات داشته است و این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۳۸۰۴‌میلیارد تومان بوده که ۹۲/ ۱۰۸ درصد افزایش یافته است.

خپویش (سازه پویش) :‌سازه‌پویش در آبان ماه مبلغ ۹/ ۲۲۶ میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۷۹/ ۹ درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۵۹/ ۲۱درصد افزایش داشته است. همچنین این شرکت نسبت به دوره یک ماه مشابه سال قبل ۹۳/ ۹۵ درصد افزایش درآمد داشته است.  از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت ۱۶۱۸‌میلیارد تومان بوده که نسبت به رقم ۶۱۰‌میلیارد تومان مدت مشابه سال قبل به میزان ۱۶۴‌درصد افزایش یافته است.

وتعاون (بیمه تعاون): بیمه تعاون در دوره آبان ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۷/ ۷۴ میلیارد تومان از محل فروش حق بیمه درآمد و همچنین مبلغ ۲/ ۴۰ میلیارد تومان به عنوان خسارت پرداختنی داشته است. شرکت در این دوره تراز مثبت ۵/ ۳۴ میلیارد تومان ۷/ ۸۵ درصد را ثبت کرده است. تراز شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۸۲/ ۴۹درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۵۲/ ۲۴ درصد کاهش داشته است.  از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ بیمه تعاون مبلغ ۵/ ۶۷۹ میلیارد تومان از محل فروش حق بیمه درآمد و همچنین مبلغ ۸/ ۲۹۷ میلیارد تومان به عنوان خسارت پرداختنی داشته است.  شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ تراز مثبت ۸/ ۳۸۱ میلیارد تومان (۲۲/ ۱۲۸درصد) را ثبت کرده است.