«وپاسار»: بانک پاسارگاد در راستای رعایت مفاد ۱۶ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و به‌منظور کاهش سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌های غیر‌بانکی، این بانک در نظر دارد نسبت به عرضه سهام شرکت‌های سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری توسعه معادن و فلزات به میزان ۵۴/ ۳درصد، مپنا به میزان ۵۶/ ۵درصد، بیمه پاسارگاد به میزان ۹۹/ ۱۹درصد، ارزش‌آفرینان پاسارگاد به میزان ۹۹/ ۹۷درصد به‌صورت نقد و اقساط اقدام کند.

«ثغرب»: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌‌‌‌‌‌‌‌‌غرب اعلام کرد که در نظر دارد قطعه زمینی به متراژ ۳۳/ ۱۸۱۴مترمربع با کاربری فرهنگی واقع در تبریز را از طریق مزایده عمومی واگذار کند. تاریخ برگزاری مزایده ۲۱/ ۱۲/ ۱۴۰۰ است.

«ونوین»: بانک اقتصادنوین از عدم‌حصول نتیجه از بر‌گزاری مزایده عرضه عمده سهام شرکت سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری اقتصاد نوین (۵۸۲‌میلیون و ۱۸۱‌هزار و ۴۸۷ سهم معادل ۲۲/ ۵۸درصد) خبر داد. مزایده مذکور به دلیل عدم‌ارائه پیشنهاد از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌نتیجه ماند.

«ثقزوی»: شرکت عمران و سازندگی استان قزوین طی اطلاعیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای درخصوص «شفاف‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی درخصوص نوسان قیمت سهام» اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره‌های مالی ۶،۹،۱۲  و۳‌ماهه منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

«زشگزا»: شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد اعلام کرد که پیرو اخبار منتشرشده در فضای‌مجازی مبنی‌بر عدم‌دریافت سهم سود سال‌۱۳۹۹ تعدادی از سهامداران به استحضار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌رساند با توجه به اینکه عده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای از سهامداران موفق به دریافت سود سهام سال‌۱۳۹۹ نشده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند، این شرکت اعلام می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند سهامداران دو بازه زمانی آخر آخرین اطلاعیه زمان‌بندی پرداخت سود سهام (سهامداران بیشتر از ۲۰۰‌هزار سهم) جهت دریافت سهم سود خود از تاریخ ۰۱/ ۰۲/ ۱۴۰۱ به بعد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند جهت دریافت سهم سود به شعب بانک صادرات مراجعه کنند. همچنین سایر سهامداران (کمتر از ۲۰۰‌هزار سهم) نیز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند جهت دریافت سهم سود در هر بازه زمانی به شعب بانک صادرات مراجعه کنند و الزامی به مراجعه در تاریخ و بازه زمانی خاص نیست.