«دعبید»: شرکت داروسازی دکتر عبیدی محصول جدیدی با نام «الپیدو» را تولید و به بازار عرضه می‌کند. «الپیدو» داروی اختصاصی برای کنترل نارسایی قلب مزمن است  و موجب کاهش ۲۰درصدی مرگ‌ومیر‌‌‌های قلبی‌عروقی، افزایش سه‌برابری کیفیت زندگی و پیشگیری ۴۴درصدی از بستری‌‌‌شدن مجدد در افراد مبتلا به نارسایی قلبی مزمن می‌شود.

«شدوص»: شرکت صنعتی دوده‌‌‌پارس از توقف بخشی از فعالیت‌‌‌های خود خبر داد. این شرکت به‌منظور نوسازی و جایگزینی رآکتور خط هارد خود اقدام به اجرای پروژه نوسازی و جایگزینی از آذرماه سال ۱۳۹۹ تاکنون کرده است. همچنین طبق پیش‌بینی‌‌‌ها این شرکت برای راه‌‌‌اندازی پروژه مذکور باید یکی از خطوط تولید خود را به مدت دوهفته از مدار خارج کند. به همین منظور از تاریخ ۰۷/ ۱۰/ ۱۴۰۱ به مدت ۱۴روز کاری یکی از خطوط تولید این شرکت متوقف می‌شود.

«تملت»: تامین‌‌‌سرمایه بانک از پذیرش تعهد انتشار اوراق مرابحه شرکت پتروپاک مشرق‌زمین خبر داد. تاریخ پذیرش تعهد، ۰۵/ ۱۰/ ۱۴۰۱ و مبلغ تعهد، ۸۰۰میلیارد تومان است. درآمد تعهد پذیره‌‌‌نویسی این اوراق معادل یک‌درصد کل مبلغ اسمی اوراق به میزان ۸میلیارد تومان است که در زمان ایفای تعهد شناسایی می‌شود. درآمد بازارگردانی نیز برای چهارسال عمر اوراق جمعا مبلغ ۲۱۷ میلیارد تومان است که طی عمر اوراق شناسایی خواهد شد.

«خاذین»: با عنایت به دریافت قرارداد فی‌مابین شرکت سایپاآذین و شرکت سازه‌گستر سایپا و زامیاد مبنی بر افزایش قیمت فروش مجموعه صندلی خودرو x۱۳۱ از یک‌میلیون و ۹‌هزار تومان به ۳میلیون و ۷۲۰‌هزار تومان و مجموعه صندلی خودرو پادراپلاس از ۲میلیون و ۸۵۰‌هزار تومان به ۳میلیون و ۶۵۰‌هزار تومان، سایپاآذین به اطلاع می‌رساند تاثیر تغییر نرخ فروش بر فروش ۹ماهه ۱۴۰۱ جمعا مبلغ ۴۱.۳۱۱میلیون ریال بوده که کمتر از یک‌درصد و تاثیر آن بر سود و زیان به همان نسبت است. قرارداد یادشده مربوط به کل سال مالی ۱۴۰۱ است.

«آینده»: بازرگانی صنعتی آینده‌سازان بهشت‌پارس از دریافت مجوز کلینیک گیاه‌پزشکی (مرجع درجه‌یک) بهشت پارس خبر داد.

«پارس»: شرکت پتروشیمی پارس، اعلام کرد با توجه به پایان‌‌‌یافتن تعمیرات، بازسازی و نوسازی واحدهای اتیل و استایرن‌منومر، از تاریخ ۲دی‌‌‌ماه تولید واحد اتیل‌بنزن شروع شده و واحد استایرن‌منومر نیز از تاریخ ۴دی‌‌‌ماه در مدار تولید قرار گرفته است.