«کساوه»: شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا، از دریافت مجوز افزایش نرخ محصولات کاشی و سرامیک خبر داد. نرخ محصولات از ۱۷۱هزار تومان به ۱۸۱هزار تومان افزایش یافته است. با توجه به افزایش متوسط نرخ فروش داخلی محصولات کاشی و سرامیک به میزان ۱۷درصد و محصولات چینی بهداشتی به‌میزان ۲۰درصد و با در نظر گرفتن عدم‌افزایش نرخ محصولات در بازارهای صادراتی در شرایط کنونی، نرخ فروش شرکت به طور متوسط در محصولات کاشی و سرامیک ۶درصد و محصولات چینی بهداشتی ۱۲درصد افزایش خواهد داشت.

«شبصیر»: شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر از برگزاری مزایده فروش سهام شرکت شیمیایی مدیران‌شیمی خبر داد. این شرکت در نظر دارد ۶۰درصد کل سهام شرکت مدیران‌شیمی را عرضه کند.

«شزنگ»: شرکت تجهیز نیروی زنگان، از ۵اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ که به دلیل تعمیرات تعطیل است، پس از پایان مراحل تعمیر خطوط لوله و مخازن روغن پایه از مورخ ۶ تیر ۱۴۰۲ مجددا به چرخه تولید برمی‌‌‌گردد.

«فایرا»: شرکت آلومینیوم ایران طی اطلاعیه‌‌‌ای اعلام کرد، در راستای محدودیت مصرف برق تعداد ۳دستگاه از دیگ‌‌‌های تولیدی خطوط کارگاه احیای قدیم و تعداد ۵دستگاه از دیگ‌‌‌های تولیدی خطوط کارگاه احیای جدید این شرکت از مدار تولید خارج شدند.

«پتایر»: پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت ایران‌تایر از مبلغ ‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان به مبلغ ‌هزار و ۴۷۰میلیارد تومان از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه‌گذاری و خرید دارایی ثابت برای پروژه سمنان از محل منابع داخلی شرکت در گذشته، ممانعت از خروج وجه نقد از شرکت و جهت استفاده از مزایای مالیاتی مربوطه (موضوع بند «ه» تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲) در تاریخ ۱۳خرداد ۱۴۰۲ به تصویب هیات مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

«فالوم»: شرکت آلومتک از خرید ماشین‌آلات و تجهیزات در راستای تکمیل چرخه تولید و تغییر در ترکیب محصولات خود، خبر داد.

«مادیران»: شرکت صنایع مادیران اعلام کرد که از دوخط تولید یخچال‌فریزر در شرکت‌‌‌ فرعی صنایع لوازم‌خانگی مادیران بهره‌‌‌برداری کرده است. بهای تمام‌‌‌شده پروژه مذکور حدود ۵۲۲میلیارد تومان بوده است.

«فروژ»: شرکت صنایع فروآلیاژ ایران اعلام کرد بخشی از فعالیت‌‌‌های خود را متوقف کرده است. تعطیلی کارخانه به دلیل انجام تعمیرات اساسی دوره‌‌‌‌‌‌ای و تعویض کربن بلوک‌‌‌های کوره و تعمیرات و تعویض تجهیرات مربوطه بوده است.

«غگز»: شرکت گز سکه از بهره‌‌‌برداری از واحد پسته‌شکن خبر داد. بهای تمام‌‌‌شده این پروژه ۲میلیارد تومان بوده است.

«بجهرم»: شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در نظر دارد نسبت به ارزیابی کیفی و مالی و انتخاب اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در مناقصه عمومی یک‌مرحله‌‌‌ای تامین اینرکیسینگ موردنیاز تعمیرات اساسی واحدهای گازی ۲/ ۹۴V نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم اقدام کند.