«شجم»

 صنایع پتروشیمی تخت جمشید، از بهره‌‌‌برداری از طرح‌‌‌ها و پروژه‌‌‌های جدید خبر داد. این پروژه، در خصوص مخازن کروی بوده و بهای تمام‌‌‌شده آن حدود ۱۶۷میلیارد تومان است. اجرای این پروژه، ۴۳روز به طول انجامیده است.

«خعمرا»

 شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین، اعلام کرد مجوز افزایش نرخ برخی از محصولات را دریافت کرده است. افزایش نرخ شامل محصولات میل‌لنگ و میل بادامک شده و نرخ جدید نیز ۵۱۴هزار تومان اعلام شده است.

«دامین»

 تغییر مجوز شرکت داروسازی امین از دانش‌بنیان نوع ۳ به دانش‌بنیان نوآور اطلاعیه‌‌‌‌ای است که این شرکت بر سامانه کدال منتشر کرده است.

«فنوال»

 شرکت کارخانه‌‌‌های تولیدی نورد آلومینیوم، از راه‌‌‌اندازی نیروگاه برق خبر داد. بهای تمام‌شده این طرح، ۳۲میلیارد تومان و مدت اجرای طرح، ۶ماه است.

«دپارس»

شرکت پارس دارو اعلام کرد، مجوز افزایش نرخ ۹قلم از محصولات شرکت را از سازمان غذا و دارو دریافت کرده است.

«دشیمی»

 پیرو ابلاغیه کمیسیون قانونی قیمت‌گذاری سازمان غذا و دارو مورخ ۲۳مرداد۱۴۰۲ بنا به درخواست شیمی دارو جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه، دستمزد و سربار، تعداد چهار قلم از محصولات این شرکت مشمول افزایش قیمت به طور میانگین ۱۰درصد شده است. لازم به ذکر است فروش محصولات فوق نسبت به کل دارایی‌های سال مالی قبل معادل ۳۹درصد و نسبت به کل درآمد فروش سال مالی قبل معادل ۴۲درصد است.

«حپارسا»

 با توجه به ابلاغ افزایش نرخ حمل محمولات و حق دسترسی شرکت ملی پخش و شرکت راه‌آهن به میزان ۳۰‌درصد در سال‌جاری به استحضار می‌‌‌رساند با توجه به عدم‌تخصیص نرخ‌های تشویقی حمل از طرف شرکت ملی پخش که هرساله به شرکت‌ها تخصیص داده می‌شده است بر اساس محاسبات انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود درآمد‌های عملیاتی شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۳۱شهریور ۱۴۰۲ به مبلغ ۶۹۰میلیارد تومان و همچنین بهای تمام‌شده ارائه خدمات به مبلغ ۴۶۰میلیارد تومان برسد.

«شسینا»

 شرکت صنایع شیمیایی سینا اعلام کرد، واحدهای تولیدی شرکت صنایع شیمیایی سینا از تاریخ ۲۵مرداد ۱۴۰۲ بعد از تعویض تابلو پست برق کارخانه و تعمیرات مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

«خدیزل»

 شرکت بهمن دیزل اعلام کرد، پذیرش خودروی کامیون فورس ۱۲ تن، تولید شرکت بهمن دیزل، در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، در بازار اصلی شرکت بورس کالای ایران با شرایط زیر مورد تصویب قرار گرفت: ۱‌)تعهد عرضه سالانه در بورس، حداقل ۵۰درصد تولید سالانه یا ۲۱۲دستگاه تعیین شد. ۲)تناوب عرضه حداقل یک بار در ماه تعیین شد. لازم به ذکر است که عرضه کالای پذیرش‌شده منوط به درج امیدنامه آن در سایت بورس کالای ایران، دو روز قبل از عرضه است و مطابق ماده ۱۷ دستورالعمل پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، در صورت عدم‌عرضه کالای مذکور در بورس ظرف مدت ۶ماه پس از درج کالا در فهرست نرخ‌های بورس، پذیرش آن در بورس لغو شده و پذیرش مجدد آن، منوط به طی فرآیند پذیرش خواهد بود.

«دتماد»

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش اعلام کرد، پیرو کمیسیون قانونی قیمت‌گذاری سازمان غذا و دارو جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه، دستمزد و سربار، تعداد پنج قلم از محصولات این شرکت مشمول افزایش قیمت به‌طور میانگین معادل ۲۵درصد شده که سهم فروش این محصولات حدود ۲۰درصد سبد فروش سال مالی قبل را تشکیل داده است.

«خپویش»

 شرکت سازه پویش، مجوز افزایش نرخ برخی از محصولات سنسور را دریافت کرده است. نرخ قبلی ۶۶۸هزار تومان بوده و نرخ جدید، ۸۹۵هزار تومان است.  بر اساس توافق صورت‌گرفته با مشتری به جهت افزایش بهای نهاده‌های تولید، مجوز افزایش نرخ برخی اقلام گروه محصول انواع سنسور صورت پذیرفته است. لیکن معادل ۶/ ۱۸درصد به مبلغ سود عملکرد دوره سه ماه منتهی به ۳۱/ ۰۳/ ۱۴۰۲ اضافه خواهد شد.

«دالبر»

 شرکت البزر دارو اعلام کرد نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته‌بندی افزایش یافته است.

«امید»

تامین سرمایه امید اعلام کرد این شرکت پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت پترو امید آسیا را بر عهده گرفته است. تاریخ پذیرش تعهد، ۲۲مرداد ۱۴۰۲ بوده و مبلغ تعهد نیز ۸۹۰میلیارد تومان است.