سند ۲۱۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی دهگلان کردستان صادر شد

دنیای اقتصاد-کردستان: حمیدرضا امانی شامگاه شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: فرآیند صدور سند تک‌برگ۲۱۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی دهگلان که حدود دو دهه بلاتکلیف مانده بود؛ با دستور استاندار ، همکاری واحد حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک به اتمام رسید و سند قطعی این زمین ها به نام شرکت شهرک‌های صنعتی استان صادر شد.

وی در ادامه اضافه کرد: این اتفاق نتیجه نگاه جدی و حمایتی دولت سیزدهم به مقوله تولید و اشتغالزایی است و با این اقدام فرآیند صدور اسناد این سطح از اراضی شهرک صنعتی که سال ها مسکوت مانده بود، انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان ادامه داد: این اقدام اصولی و جهادی، علاوه بر ایجاد اعتبار و اطمینان برای سرمایه‌گذاران، موجب تسهیل در روند صدور سند تک‌برگ واحدهای تولیدی و رفع بسیاری از موانع و مشکلات این شهرک مهم و آینده‌ساز را در توسعه و تولید استان درپی خواهد داشت.

حمید رضا امانی شرکت شهرک های صنعتی کردستان

امانی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات زیربنائی و ارائه خدمات مناسب و ضروری برای متقاضیان سرمایه‌گذاری بیش از پیش در تلاش است تا نقشی پر رنگ در ایجاد زمینه تولیدات صنعتی داشته باشد و همواره خود را موظف به ایجاد زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی، هدایت و توسعه سرمایه‌گذاری‌های بخش غیردولتی در صنایع کوچک به ویژه دانش‌بنیان با همکاری و تعامل با سایر ارگان‌ها می‌داند.

وی تاکید کرد: حمایت از ایجاد واحدهای صنعتی کوچک زودبازده برای اشتغال سریع، مولد و کارآفرین و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های صنعتی به منظور بهبود در روش‌های تولید، کاهش ضایعات و ارتقای بهره‌وری و کیفیت در راستای رونق اقتصادی استان و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تولیدکنندگان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی جزو اهداف و سیاست‌های این شرکت است.