برای حضور در انتخابات تردید دارم

گروه ورزش- قهرمان سابق کشتی آزاد جهان و نایب قهرمان المپیک آتلانتا هنوز در تردید حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی به سر می‌برد. عباس جدیدی گفت: دوست دارم در انتخابات شرکت کنم، اما می‌دانم اگر بیایم آدمی خواهم بود که فدراسیون از او به عنوان سیبل استفاده خواهد کرد و در انتخابات فدراسیون قربانی خواهم شد.

وی ادامه داد: در این چهار سال فدراسیون کشتی با تعویض روسای هیات‌ها به فکر بقا در چهار سال بعدی بوده است. چندین بار این مسائل را با مسوولان سازمان تربیت بدنی در میان گذاشته‌ام، اما متاسفانه توجهی نکردند و تصور می‌کنند که بازی‌های آسیایی عملکرد فدراسیون را نشان می‌دهد در حالی که بازی‌های آسیایی فقط جنبه ملی برای ما دارد نه فنی. چهل سال است که در آسیا حرف اول را می‌زنیم و قهرمان می‌شویم و اولی در بازی‌های آسیایی اتفاقی عادی است.

جدیدی همچنین گفت: المپیک لندن نشان می‌دهد که عملکرد فدراسیون چه بوده نه بازی‌های آسیایی. به اعتقاد من انتخابات فدراسیون باید بعد از المپیک لندن انجام شود. البته عملکرد چهار سال اخیر فدراسیون هم نشان می‌دهد که کشتی ایران سیر نزولی داشته است. آن زمان تیم دوم جهان را تحویل گرفتند اما حالا چندم جهان هستند؟ در رده‌های نوجوانان و جوانان چه کرده‌ایم؟ در نوجوانان سوم آسیا هستیم. اگر هم مدال می‌گیریم، این کشتی‌گیران دست پرورده فدراسیون قبلی هستند. در این چهار سال کدام چهره جوان از پایه ساخته شده و بالا آمده است؟

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: مدارکم را آماده کرده‌ام و دوست دارم در انتخابات شرکت کنم، اما در شک و تردیدم چون می‌دانم که میدان برابری نیست. از مسوولان ورزش هم انتظارات بیشتری دارم تا به فکر آینده کشتی باشند.