رزرو هتل تفلیس از سه تا پنج ستاره

رپرتاژ آگهی: با توجه به آن که تفلیس یک شهر توریستی است، در آن هتل‌های بسیاری از دو تا پنج ستاره ساخته شده است. از این رو شما می‌توانید با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را برای انتخاب هتل تفلیس داشته باشید. در این مطلب با تعدادی از هتل‌های چند ستاره این شهر آشنا خواهیم شد. بنابراین اگر قصد سفر به گرجستان را دارید، با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

هتل رادیسون بلو ایوریا

یکی از بهترین هتل‌هایی که برای اقامت در تفلیس می‌توانید انتخاب کنید، هتل رادیسون بلو این شهر است. این هتل از جمله هتل‌های پنج ستاره و لوکس تفلیس بوده که در مرکز شهر و قلب منطقه تجاری اداری تفلیس واقع شده است. هتل مساحت 1420 متر مربع دارد و یکی از هتل‌های بزرگ گرجستان به شمار می‌رود.

هتل پنج رستوران مختلف دارد که غذاهای متفاوتی در آن طبخ می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با توجه به ذائقه خود رستوران‌های هتل را انتخاب کنید. اقامت در هر اتاق هتل همراه با صبحانه خواهد بود. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، وسایل آرایشی و بهداشتی و سرویس خواب و مبلمان راحت و شیک هستند. مرکز تناسب اندام، ماساژ، سونا، استخرهای سرپوشیده و روباز و سالن کنفرانس بخشی از امکانات این هتل تفلیس است.

هتل بیلتمور تفلیس ماهبان تور

هتل بلتمور

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره در تفلیس هتل بلتمور است. این هتل زیبا معماری بیرونی و داخلی بسیار لوکس و متفاوتی دارد. هتل تراس آفتابگیر و سونا دارد. بنابراین می‌توانید حمام آفتاب بگیرید و بوفه هتل یک نوشیدنی سرد یا گرم نیز سفارش دهید. تمامی اتاق‌ها حمام اختصاصی به همراه وان دارند.

اگر برای ماه عسل خود قصد سفر به تفلیس را دارید، خدمات ماه عسل این هتل یک اقامت رویایی را برای شما رقم خواهد زد. می‌توانید خودرو لوکس و گران قیمت محبوبتان را از هتل اجاره کرده و با آن گشتی در شهر بزنید. همچنین می‌توانید همراه با همسفران خود در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید یا بازی‌های آبی هیجان انگیز آن را امتحان کنید. ماساژ، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام، آرایشگاه و کافی شاپ بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره تفلیس است.

هتل روستا ولی پلاس

هتل روستا ولی پلاس یکی از هتل‌های چهار ستاره پایتخت است که امکانات آن دست کمی از هتل‌های پنج ستاره ندارد. این هتل در مرکز تفلیس واقع شده و دسترسی بسیار عالی به دیگر نقاط شهر دارد. در رستوران هتل می‌توانید انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش دهید تا با بهترین کیفیت برایتان سرو شود.

اتاق‌های دبل استاندارد، سوئیت جونیور و سینگل استاندارد اتاق‌های هتل به شمار می‌روند. با اقامت در این هتل تفلیس می‌توانید از امکاناتی مانند پذیرش 24 ساعته، فضای سبز بسیار زیبا، تراس، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تور، وسایل آرایشی بهداشتی رایگان در اتاق‌ها و اینترنت استفاده کنید.

هتل گالری این

هتل گالری این

این هتل یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره در تفلیس است که می‌تواند اقامتی آرام و عالی را برای شما رقم بزند. هتل در خیابان گئورگی ترستلی واقع شده و دسترسی عالی به مراکز مهم شهر مانند کاخ ریاست جمهوری، کلیسای سامبا و میدان آزادی دارد. اتاق‌های هتل همگی یک تراس بسیار زیبا دارند که برخی از آن‌ها ویو شهر و برخی دیگر ویو فضای سبز محوطه هتل را دارند.

در این هتل چهار ستاره می‌توانید از امکانات سونا، جکوزی و ماساژ نیز استفاده کنید. امکانات رفاهی به طور کامل در تمامی اتاق‌ها برای مسافران در نظر گرفته شده تا اقامت آن‌ها یک اقامت عالی و بی کم و کاست باشد.

هتل اله بوتیک

اگر به دنبال یک هتل خوب با قیمت مناسب هستید، هتل اله بوتیک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل تفلیس در منطقه چوگورتی و خیابان دیوید آگماشنبلی واقع شده است. فرودگاه بین المللی تفلیس با این هتل تنها 18 کیلومتر فاصله دارد و بعد از آن که هواپیما به زمین نشست، ظرف کمتر از 15 دقیقه می‌توانید به هتل برسید.

می‌توانید از خدمات ترنسفر رایگان هتل استفاده کنید تا نگرانی بابت جابجایی در شهر نداشته باشید. حمام اختصاصی با بیده، امکانات کامل در تمامی اتاق‌ها، سیستم تهویه حرفه‎ای، نظافت روزانه، رستوران خوب با غذاهای بین المللی و با کیفیت، پذیرش 24 ساعته و اتاق چمدان بخشی از امکانات این هتل است تا اقامت را برای مسافران دلچسب و راحت کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.