گروه بورس - پیش‌بینی سود ۲۴۰ ریالی گروه صنعتی ملی به زیان ۳۳ ریالی برای هر سهم تبدیل شد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، گروه صنعتی ملی زیان هر سهم امسال را مبلغ ۳۳ ریال پیش‌بینی کرده که ۲۹ ریال آن را ۹ ماهه محقق کرده است. شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال‌مالی ۸۹ را در ۲۹ مهرماه مبلغ ۲۴۰ ریال اعلام کرده است. شرکت دلایل تعدیل را افزایش هزینه‌های مالی مربوط به تمدید قرارداد تسهیلات مالی دریافتی و کاهش درآمدهای متفرقه مربوط به حذف درآمد فروش دارایی با توجه به صرفه و صلاح شرکت اعلام کرده است.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی در ۲۸ مهرماه ۸۸ شرکت کفش فارس (شرکت فرعی) را در شرکت کفش ملی (شرکت فرعی) ادغام کرد. شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی در سنوات قبل بابت سرمایه‌گذاری در سهام شرکت کفش فارس ۱۰۶ میلیارد ریال ذخیره کاهش ارزش و بابت مطالبات از شرکت کفش فارس مبلغ ۱۳۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال ذخیره مطالبات مشکوک‌الوصول در حساب‌ها منظور کرده بود.

با توجه به ادغام صورت‌گرفته، شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی مبالغ ذخیره کاهش ارزش سرمایه‌گذاری و ذخیره مطالبات مشکوک‌الوصول مذکور را از حساب ذخایر برگشت داده و معادل مبلغ ۲۴۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون (۹۹۷ ریال به ازای هر سهم)، سود در سال‌مالی ۸۸ شناسایی کرده است. از نظر این سازمان نحوه انعکاس اثرات ادغام شرکت‌های مزبور و برگشت ذخایر مطالبات مشکوک‌الوصول و ذخیره کاهش ارزش سرمایه‌گذاری در صورت‌های مالی شرکت کفش ملی و گروه صنعتی ملی مطابق استانداردهای حسابداری با ابهام مواجه بوده و موضوع در کمیته پذیرش و نظارت بر حسابرسان معتمد در دست بررسی است که در صورت حصول نتیجه و اخذ رای نهایی مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد.