کاهش 20 درصدی قیمت تلویزیون‌های سه بعدی

بازار دیجیتال- شرکت LG اعلام کرده است که تصمیم دارد قیمت تلویزیون‌های سه بعدی خود را کاهش بدهد. این شرکت اواخر هفته گذشته اعلام کرد که قرار است قیمت این تلویزیون‌هایش را در سال میلادی جدید تا ۲۰ درصد کاهش بدهد. «اسکات آن» مدیر ارشد تکنولوژی شرکت LG در این مورد گفته است: «قیمت تلویزیون‌های سه بعدی قطعا امسال کاهش پیدا می‌کند و به این ترتیب، محصولات ما با تکنولوژی بهتر اما با قیمت ارزان‌تری به بازار عرضه می‌شود. در حقیقت قیمت ارزان‌تر و محتوای سه بعدی بهتر و با کیفیت‌تر مهم‌ترین عامل افزایش تقاضای کاربران در بازار تلویزیون‌های سه بعدی است.»

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، استراتژی LG به عنوان یک تولید کننده تلویزیون آن است که با سلیقه و نظر کاربران و خریداران همراه شود تا بازار بهتری برای محصولاتش داشته باشد.

این در حالی است که این شرکت تصمیم دارد از تکنولوژی سه بعدی برای تمام مدل‌های جدیدش تا سال ۲۰۱۲ بهره ببرد. مدیران این شرکت پیش‌بینی کرده‌اند که تکنولوژی سه‌بعدی تا دو یا سه سال دیگر به پرطرفدارترین تکنولوژی دیداری در بازار تلویزیون تبدیل خواهند شد.

طبق اعلام LG، بیش از ۵۰ درصد تلویزیون‌های تولید شده توسط این شرکت در سال ۲۰۱۱ مبتنی بر تکنولوژی سه بعدی هستند، در حالی که این رقم برای سال ۲۰۱۰ تنها برابر ۲۰ درصد بوده است.