ادامه تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی
ادامه بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی تنها برنامه این هفته کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

ادامه بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک با حضور مسوولان ذی‌ربط در خصوص دفاع از عملکرد خود در دستور کار این هفته کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد.

بدمینتون بازان ۳۱ کشور در تهران
160 بدمینتون‌باز از 31 کشور برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی دهه مبارک فجر که گزینشی المپیک 2012 لندن نیز محسوب می‌شود، به تهران می‌آیند. بیست و یکمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر با جایزه 15 هزار دلاری روزهای 27 تا 30 بهمن در تهران برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن صدرنشین لیگ شمشیربازی
در اسلحه سابر شمشیربازان تیم کیش توانستند در حساس‌ترین بازی مقابل تیم شرکت ملی گاز ایران به پیروزی برسند و از ۱۰ بازی با ۲۸ امتیاز و با اختلاف یک ضربه نسبت به تیم ذوب آهن اصفهان در صدر جدول قرار بگیرند. در پایان رقابت‌های هفته نخست دور برگشت لیگ باشگاهی شمشیربازی در مجموع سه اسلحه تیم ذوب آهن اصفهان توانست با کسب ۸۶ امتیاز در مکان نخست‌، شرکت ملی گاز ایران با ۷۸ امتیاز و اختلاف ۴۱ ضربه نسبت به تیم موسسه ورزش کیش در جایگاه دوم و شمشیربازان کیش نیز با همین امتیاز در مکان سوم قرار بگیرند‌.

پایان رقابت دوومیدانی معلولان ایران
عبدالرضا جوکار در ماده پرتاب نیزه و پیمان نصیری در ماده 1500 متر به مدال طلای رقابت‌های دوومیدانی نیوزلند دست پیدا کردند. ملی‌پوشان کشورمان در مجموع با کسب هشت مدال ( 2 طلا، 2 نقره و چهار برنز) پرونده مسابقات جهانی دوومیدانی 2011 معلولان را در نیوزلند بستند.


حفاری قهرمان لیگ وزنه برداری جوانان
در پایان مرحله دوم لیگ وزنه برداری جوانان، تیم شرکت ملی حفاری اهواز با ۶۲۷ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب با ۵۹۴ امتیاز مشترکا دوم شدند. در مجموع امتیازات دو مرحله نیز تیم حفاری اهواز با ۱۲۵۷ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ وزنه‌برداری جوانان را به دست آورد، ذوب‌آهن با ۱۱۸۱ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۱۱۵۵ امتیاز روی سکوی سوم ایستاد.