حمید خمجانی دبیر فدراسیون بسکتبال کشورمان گفت: حضور بازیکنانی که بر روی بدن آنها خالکوبی وجود دارد در مسابقات لیگ برتر ممنوع است.

هیچ بازیکن ایرانی حق ورود به زمین مسابقه با بدن و دست‌های خالکوبی شده را ندارد و داور بازی در صورت مشاهده موارد خالکوبی بر بدن یا دست بازیکنان بسکتبال در لیگ از ورود این بازیکنان به زمین مسابقه جلوگیری خواهد کرد.



مهرام دوشنبه مرحله حذفی را آغاز می‌کند
مرحله دوم بازی‌های بسکتبال غرب آسیا از امروز با دیدار مهرام ایران و الریاضی اردن در کشور اردن برگزار خواهد شد. مهرام که به عنوان تیم اول گروه دوم به این مرحله صعود کرده است، تیم چهارم گروه اول را در پیش رو دارد.

طهماسبی برای جمهوری آذربایجان طلا گرفت
روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جام «وهبی امره» ترکیه با مشخص شدن نفرات برتر چهار وزن نخست به پایان رسید.سامان طهماسبی فرنگی کار ایرانی که به عضویت تیم ملی آذربایجان درآمده، مدال طلای جام وهبی امره را برای این کشور به دست آورد. سامان طهماسبی در وزن 84کیلوگرم که نماینده ایران به مدال برنز دست یافت، گردن آویز طلا را به سینه زد.

برگزاری بزرگداشت مراسم
مرحوم نامجو و سلماسی


مراسم گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان پرآوازه وزنه‌برداری ایران، محمود نامجو و جعفر سلماسی، امروز و همزمان با یازدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد جعفر سلماسى در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. در این مراسم که از ساعت ۱۱ تا ۱۲ برگزار خواهد شد، علاوه برمسوولان فدراسیون وزنه‌برداری، جمع کثیری از پیشکسوتان و مسوولان ورزشی کشور حضور خواهند داشت.

برگزاری سیمولتانه قائم‌ مقامی
‌با 604 شطرنج‌باز
احسان قائم‌مقامی ‌به دنبال ثبت یک رکورد جدید، ۱۹ بهمن ماه در یک مسابقه همزمان با ۶۰۴ شطرنج‌باز بازی خواهد کرد.قائم مقامی‌به دنبال شکستن رکورد استاد بزرگ آلیک گرشون (که در بازی با ۵۲۳ نفر به ثبت رسانده بود) است.