بازگشت هیجان به فوتبال داخلی

گروه ورزش- مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از وقفه‌ای طولانی، از امروز با برگزاری هشت بازی از هفته بیست و یکم مجددا پیگیری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از تیم صنعت نفت آبادان پذیرایی خواهد کرد. هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امروز با برگزاری هشت بازی در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و روز یکشنبه با رویارویی تیم‌های استقلال و استیل‌آذین به اتمام می‌رسد. در زیر اشاره‌ای گذرا به برخی دیدارهای این هفته خواهیم داشت:

ذوب‌آهن اصفهان - سایپای البرز

صدرنشین مقتدر لیگ برتر بعد از پیروزی مقابل مس در بازی حیثیتی روز دوشنبه با روحیه و اعتمادبه نفسی بالا امروز به مصاف سایپا می‌رود، تیمی‌ که مربی‌اش مدعی شده برای شروع لیگ لحظه شماری می‌کند و درصدد جبران ناکامی‌های نیم فصل اول است. ذوب آهن صدرنشین که اختلافی ۲۲ امتیازی با سایپا در رده چهاردهم جدول دارد، می‌تواند با کسب پیروزی در مصاف با این تیم جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بیشتر بخشیده و همچنان یکه تاز جدول رده‌بندی باشد. همین موضوع انگیزه، شاگردان ابراهیم‌زاده را برای کسب پیروزی در آغاز دوباره لیگ دوچندان می‌کند.

پرسپولیس تهران - صنعت نفت آبادان

خیلی از علاقه‌مندان به فوتبال منتظر تماشای پرسپولیس جدید هستند. این تیم که در تعطیلات لیگ برتر در دو تورنمنت ترکیه و امارات شرکت کرد و با تیم‌های اروپایی روبه‌رو شد با هزار امید و آرزو مهیای ادامه مسابقات لیگ شده است. تیم علی دایی در آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم نفت آبادان می‌رود، همان تیمی ‌که در بازی رفت با یک گل مغلوب پرسپولیس شد.

پرسپولیس را در بازی با نفت آبادان قطعا متفاوت از گذشته خواهیم دید. قطعیت این تفاوت از آنجا است که دیگر شیث رضایی در تیم حضور نخواهد داشت، بازوبند کاپیتانی بر بازوی سپهر حیدری بسته خواهد شد و «ژلکو میاچ» کروات هم کنار دست علی دایی خواهد نشست و بار دانش فنی و تجربه نیمکت سرخپوشان بیشتر می‌شود.

نفت آبادان هم با انگیزه‌ای متفاوت به مصاف پرسپولیس خواهد آمد. این تیم که با ۲ امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس رتبه هفتم جدول را در اختیار دارد، با انگیزه پیروزی به مصاف تیم دایی خواهد آمد تا جای این تیم را بر سکوی بالاتر بگیرد.

- برنامه کامل دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر به شرح زیر است:

شنبه - ۱۶/۱۱/۸۹

ذوب آهن اصفهان - سایپای البرز، ساعت ۱۵، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

فولاد خوزستان - نفت تهران، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی اهواز

شهرداری تبریز - مس کرمان، ساعت ۱۵، ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز

ملوان بندرانزلی - پیکان قزوین، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی انزلی

شاهین بوشهر - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر

راه آهن شهرری - صبای قم، ساعت ۱۵، ورزشگاه اکباتان تهران

پرسپولیس تهران - صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه آزادی تهران

پاس همدان - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه قدس همدان

یکشنبه - ۱۷ /۱۱/۸۹

استیل‌آذین - استقلال تهران، ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه آزادی تهران.