فتنه‌های سال گذشته همچنان ادامه دارد

سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا با نفوذ در آقازاده‌ها، نخبگان را به سکوت واداشته‌اند وزیر اطلاعات با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی‌نسبت به فتنه سال پیش بصیرت را به حد کمال رساندند و امروز ملت ایران هوشیارانه خودش را در مسیر صحیح قرار داده است، گفت: باید بدانیم که فتنه‌های سال گذشته همچنان علیه ایران اسلامی‌ادامه دارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام «حیدر مصلحی» که سه‌شنبه شب گذشته در مراسم یادبود سالگرد حماسه ششم بهمن آمل در مصلای این شهر سخن می‌گفت، افزود: در حالی که مقام معظم رهبری در تمامی‌سخنرانی‌های خود نسبت به ادامه فتنه هشدار می‌دهند، اما به نظر می‌رسد که برخی از نخبگان همچنان نسبت به فتنه سال پیش خاموش هستند. وی ادامه داد: فتنه‌گران داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده‌اند و در حال حاضر نیز برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌ریزی می‌کنند. وزیر اطلاعات با بیان اینکه هنوز اسرار فراوانی از پشت پرده فتنه سال پیش به دلایل مختلف بازگو نشده است، گفت: اینکه برخی از خواص و نخبگان همچنان سکوت می‌کنند، جای تاسف دارد.

فتنه به دنبال اهداف بزرگ‌تری بوده است

وی بیان کرد: کسانی در فتنه سال پیش با لباس روحانیت حضور داشته‌اند که باید به موقع و همان‌طوری که پیش از این نیز با دیگران برخورد شده، با آنان برخورد شود.

وزیر اطلاعات گفت: اسلام در تربیت سیاسی خود معیار و ملاک را اشخاص نمی‌داند، بلکه افراد با معیار و ملاک اسلام و ولی فقیه سنجیده می‌شوند.

وی گفت: باید توجه داشته باشیم که امروز ملاک در حاکمیت نظام ایران اسلامی ‌ولی فقیه است و ولی فقیه عمود این نظام هستند.

وی مقوله فتنه را یک دعوای انتخاباتی ندانست و اظهار کرد: پس از حادثه عاشورای سال پیش مدارکی از منزل یکی از

دستگیر شدگان به دست آمده است که نشان می‌دهد فتنه به دنبال اهداف بزرگ‌تری بوده است.

وی با بیان اینکه امروز منافقین، کمونیست‌ها، سلطنت طلبان، بهایی‌ها و گروه‌های دیگر در حمایت از فتنه گران فعالیت دارند، افزود: خوشبختانه با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌همه این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی می‌شود. وزیر اطلاعات به عدالت محوری دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: سیاست‌های دولت آقای دکتر احمدی‌نژاد که مورد تایید رهبری است دردها را می‌شناسد و شعار عدالت محوری را اجرایی کرده است‌.

وی با بیان اینکه هنوز مدیران سران فتنه در داخل و خارج ایستادگی می‌کنند و حتی در روزهای اخیر یکی از سران فتنه بر ادامه حرکت و موضع خود پافشاری کرده است، گفت: مقام معظم رهبری در مقابل فتنه‌گران روش‌های اثرگذاری را در پیش گرفته‌اند که جای نگرانی نیست. مصلحی تحلیل حوادث فتنه سال پیش از نظر رهبری را بسیار عمیق دانست و آن را مسیر و روش مقابله با فتنه گران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هنوز برخی‌ها زیر بار تحلیل جامع رهبر معظم انقلاب اسلامی‌نمی‌روند، اظهار کرد: من معتقدم که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی که با فرهنگ ایران اسلامی ‌آشنا هستند با نفوذ در آقازاده‌ها، نخبگان را به سکوت واداشته‌اند. وی بصیرت بخشی و مدارا در عین حال قاطعیت را از دیگر روش‌های مقام معظم رهبری در برخورد با فتنه‌گران عنوان کرد و گفت: امروزه عمده‌ترین مشکل استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی، حضور هوشیارانه مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌های کشور است.

شناسایی سرنخ‌های جدید در ترور شهید علیمحمدی

وزیر اطلاعات همچنین از شناسایی سرنخ‌های جدید دخالت و حمایت‌های موساد و سیا از برخی افراد فریب خورده در ترور شهید علیمحمدی خبر داد. به گزارش ایسنا، مصلحی در حاشیه مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد واقعه ششم بهمن سال ۶۰ آمل گفت: در پیگیری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج‌) همه ترفندهایی که این عوامل برای ترور دانشمندان هسته‌ای به کار می‌بردند شناسایی شدند و به زودی اطلاعات خوبی را در این خصوص به مردم خواهیم داد.

وی افزود: متاسفانه سازمان‌های جاسوسی موساد و سی آی ای با سوءاستفاده از برخی افراد فریب‌خورده داخلی و حمایت همه جانبه از آنان، اقدامات شومشان را در کشورمان اجرایی می‌کردند‌.