پایگاه اطلاع‌رسانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به تشکیک یکی از روزنامه ها به مطلب نوشته شده آیت‌الله هاشمی درباره سالگرد ۱۹ دی واکنش نشان داد.

این سایت در این باره نوشته است: اینکه روزنامه ... از درک قلم آیت‌الله هاشمی غافل بماند نکته تازه ای نیست، چرا که وقتی پس از قریب ۲۳ سال بعد از نوشتن نامه سال ۵۹ هاشمی به امام‌(ره)در مورد رییس‌جمهور منحرف متحیرانه پرسش کردند که واقعا در زمان نوشتن آن نامه و آن جملات به امام چه حالی داشتید؟ می‌توان بر عمق آن واقف شد. اما نکته عجیب در آن است که همین‌ها چند سال بعد به خود اجازه بدهند که در نگارش شخصی یادداشت آیت‌الله هاشمی تشکیک کنند و مدعی شوند که این قلم، قلم هاشمی نیست! ولی بر این هم چندان نباید خرده گرفت، چرا که اصولا برای این جریان میزان، حال افراد است و شاخص تعیین این میزان هم خودشان! وگرنه مگر نمی‌دانند قلم هاشمی بیش از نیم قرن سابقه دارد و قریب به اتفاق اطلاعیه‌های جامعه روحانیت مبارز در دوران مبارزه به همین قلم مستظهر است که این ها هنوز بر بصیرت و نفوذش غافلند!

همچنین در ادامه این مطلب نوشته شده است: وقتی ناگهان امروز با شباهت بسیار عجیب تفاسیر سال ۸۲ روزنامه ... و نامه اخیر یکی از مقامات درباره مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه می‌شویم، دچار تشکیک عجیبی می‌شویم چرا که این شباهت آنقدر نزدیک و عینی است که یا باید بپذیریم سوالات ۸۲ روزنامه ... را مقام یاد شده نوشته یا نامه ۸۹ ایشان را فلان روزنامه!؟در پایان این واکنش آمده است: البته این را هم نه چندان عجیب باید دانست چرا که قلم ... آنچنان در خدمت است که اولین انتقاد علیه بیانیه ۱۹ دی ماه هاشمی در دفاع از کیان روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه را می‌تراود! امیدواریم دامنه این اشتراک قلم خدای ناکرده به تحلیل‌های گذشته علیه اصل «ولایت مطلقه فقیه» و ادعای طراحی آن برای تابع کردن فقهای شورای نگهبان از امام راحل (ره) نینجامد، چرا که مهم‌ترین هدف جریان ضد روحانیت بعد از تخریب روحانیت، ساحت مراجع و ارکان قانونی نظام، به یقین جایگاه ولایت فقیه است.