گروه بورس - چشم‌انداز بازار بورس و فرابورس ایران در سال آینده با توجه به آثار هدفمند‌سازی یارانه‌ها در اصفهان بررسی می‌شود. به گزارش خبرنگار ما، همایش تحلیلی چشم‌انداز بورس و فرابورس در سال ۹۰ با همکاری وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت بازرگانی، شرکت فرابورس، شرکت بورس کالا، مرکز آموزش وزارت بازرگانی، موسسه مطالعاتی آریا سهام و شرکت بهینه‌سازان بازار ایرانیان در استان اصفهان برگزار می‌شود تا فعالان بازار سرمایه در این استان را با تاثیر هدفمند‌سازی یارانه‌ها بر بازار سرمایه آشنا کند.

در این همایش تحلیلی که قرار است چهارشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در استان اصفهان برگزار شود، محمدرحیم احمدوند رییس سازمان امور اقتصاد و دارایی استان اصفهان و عضو کارگروه تحول اقتصادی کشور به تبیین ضرورت‌ها و الزامات طرح تحول اقتصادی در شرایط فعلی کشور خواهد پرداخت.

دکتر رستمی معاون شرکت بورس ایران به همراه مهندس علیرضا سیری مدیر امور ناشران شرکت بورس در خصوص نتایج هدفمند‌سازی یارانه‌ها بر بورس و سیاستهای حمایتی دولت از بازار سرمایه سخنرانی خواهند کرد. همچنین دکتر محمد تبار معاون عملیات و نظارت و مدیر بازاریابی شرکت فرابورس در خصوص چشم‌انداز فرابورس در سال آینده برای حاضرین سخنرانی خواهند کرد.

دکتر بهروز خدارحمی به عنوان قائم مقام کانون نهادهای سرمایه‌گذاری و از تحلیلگران بین‌المللی بازار به تبیین و تحلیل اوضاع اقتصاد جهانی و تاثیرات آن بر بورس ایران و از سوی دیگر معرفی بازارهای موازی برای سرمایه‌گذاری پرداخته و علیرضا کدیور مدیر پرتفوی شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر نیز به عنوان تحلیلگر بورس به بررسی آثار هدفمند کردن یارانه‌ها بر صنایع مختلف بورس می‌پردازد.