روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان فارس و خوزستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فروسیلیس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فروس» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و۲۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران یاسا در رده سوم این گروه ایستاد. «پاسا» با سرمایه‌ای معادل ۴۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و۴۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادرملو در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه
6 هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سودهر سهم این شرکت معادل 709ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پست بانک ایران به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده هفتم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه‌ای معادل سه هزار و520 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 700 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات روزگذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه ششم شد. سرمایه «فخوز» معادل دو هزار و 192 میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 108 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. دوده صنعتی در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «شدوص» برابر 60 میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 63ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان بهبهان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سبهان» با سرمایه‌ای برابر 55میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 89 رقم سه هزار و 224 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی شیراز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. گالوانیزه سپاهان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فجر» مبلغ ۷۹ ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۹ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته سیمان خزر به دست آورد. لعابیران درجایگاه هشتم ایستاد. «شلعاب» سود هر سهم خود را با سرمایه ۳۵ میلیارد ریال، ۸۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری ملت در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه یک هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۰ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری بانک ملی در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وبانک» با سرمایه سه هزار و ۲۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه دوم شد. سرمایه «خزامیا» برابر یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. مهرکام در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را ۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهندسی فیروزا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «تفیرو» با سرمایه ۱۲میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۷۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پتروشیمی شیراز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شیراز» سود هر سهم خود را مبلغ 418 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار و 550 میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
تایدواتر خاورمیانه صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. فولاد خراسان در رده ششم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 389ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام گروه بهمن پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 45هزار و873 میلیارد و655 میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل425ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. صدرا در رده دهم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 16ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه صنعتی بوتان در این گروه هشتم شد. سرمایه «لبوتان» معادل300میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 266ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ماه گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. نیروی زنگان با سرمایه‌ای برابر 28میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سودهر سهم خود را مبلغ دو ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر23میلیارد و 622میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 42ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس