از نقاط خاص گردشگری اروپا چه میدانید

آشنایی با کونسیرژوری پاریس فرانسه

پاریس یکی از شهرهای مهم کشور فرانسه یم‎باشد که در صنعت مد می‎باشد. همه ساله افراد زیادی برای دیدن زیبایی‎های این شهر با تور فرانسه به این کشور سفر می‎کنند.

 در این شهر رودی بزرگ با نام سن جاری می‎باشد که نمادی از شریان‎های زندگی در این شهر می‎باشد و یکی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر می‎باشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند.

این شهر که یکی از شهرهای کهن و با تمدن کشور فرانسه می‎باشد آثار و بناهای تاریخی فراوانی را در خود جای داده است. در صورتیکه به تاریخ ملل مختلف علاقه‎مند هستید می‎توانید با تور اروپا به این شهر سفر کنید و از آثار تاریخی موجود در این شهر دیدن کنید. این شهر با داشتن جمعیتی ۱۲ میلیون نفری یکی از پرجمعیت‎ترین شهرهای فرانسه و اروپا می‎باشد. این شهر برای اولین بار در سال ۹۸۷ به عنوان پایتخت فرانسه برگزیده شد.

جاذبه‎های تاریخی در این شهر به گونه‎ای می‎باشد که همه ساله افراد زیادی با پرواز خارجی از سراسر جهان به این منطقه از جهان سفر می‎کنند. بسیاری از افرادی که در شهرهای دیگر فرانسه ساکن هستند نیز برای دیدن زیبایی‎های موجود در این شهر با پرواز داخلی به این شهر می‎آیند.

در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‎ها خواهیم کرد که بدلیل وجود آنها شهر پاریس به یک مقصد توریستی مشهور در بین گردشگران تبدیل شد و افراد زیادی با تور فرانسه برای دیدن آن به این کشور سفر کردند.

سام سیر1

کونسیرژوری

این بنا که یکی از ساختمان‎های کهن و قدیمی موجود در این شهر می‎باشد در قرن 10 میلادی طراحی و ساخته شد که از آن به عنوان قصر اصلی برای اقامت پادشاهان فرانسوی استفاده می‎شد که در طول سالها بر وسعت آن نیز افزوده می‎شد. امروزه این بنا به عنوان یکی از جاذبه‎های تاریخی این شهر در معرض دید هزاران گردشگری که با تور فرانسه به این شهر سفر کرده‎اند قرار گرفته است.

افراد زیادی که به شناخت تمدن‎های کهن جوامع مختلف علاقه‎مند هستند برای دیدن این اثر تاریخی زیبا با پرواز داخلی و پرواز خارجی به پاریس سفر می‎کنند تا اطلاعات زیادی در مورد گذشته این مردم بدست آورند. هال‎ها و سالن‎ها در این بنای تاریخی به گونه‎ای طراحی و ساخته شده بودند که تا سالها به عنوان بزرگترین هال‎ها و سالن‎ها از آنها یاد می‎شده.

در بخشی از این قصر سالن غذاخوری وجود داشت که به اندازه‎ای بزرگ بود که 2000 کارگر می‎توانستند در آن غذا بخورند و یکی از بزرگترین سالن‎های موجود در آن زمان اروپا به حساب می‎آمد. در صورتیکه می‎خواهید معماری این بنای تاریخی را از نزدیک مشاهده کنید می‎توانید با تور اروپا به این شهر سفر کنید.

در طی سال‎ها و قرن‎های مختلف این قصر برای مقاصد دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته است. به عنوان مثال در قرن 14 از برخی از ساختمان‎های آن به عنوان زندان مورد استفاده قرار می‎گرفت. این سازه بقدری زیبا و تاریخی است که گردشگران خارجی و داخلی با پرواز داخلی و پرواز خارجی برای دیدن آن به این شهر سفر خواهند کرد.

در این قصر زندان‎های مختلفی و زیادی وجود داشته است که از آنها می‎توان به زندان ماری آنتونت و زندان مادام دوبقی که مشهورترین زندان‎های این قصر هستند اشاره کرد. برای دیدن این اثر تاریخی می‎توانید با پرواز خارجی به شهر پاریس سفر کنید و از نزدیک این جاذبه گردشگری را ببینید.

امروزه از برخی از ساختمان‎های این قصر به عنوان دادگاه مورد استفاده قرار می‎گیرند. این بنا بقدری شهرت دارد که ساکنان شهرهای دیگر فرانسه برای دیدن آن با پرواز داخلی به این شهر سفر می‎کنند تا علاوه بر دیگر جاذبه‎های این شهر از این قصر نیز دیدن کنند.

سام سیر2

گالری بورگزه و  کلیسای دی سانتا ماریا مگیوره در رم ایتالیا

ایتالیا از کشورهایی است که بدلیل داشتن جاذبه‎های گردشگری بسیار و متنوع همه ساله مقصد هزاران گردشگری است که از سراسر دنیا با تور ایتالیا برای دیدن این جاذبه‎ها به این کشور سفر می‎کنند.

 در این کشور شهرهای گردشگری بسیاری وجود دارد که یکی از شهر رم می‌‎باشد که بدلیل داشتن آثار گردشگری تاریخی مورد توجه بسیاری از گردشگران که با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر می‎کنند قرار گرفته است.

یکی ازدلایلی که در این شهر آثار و بناهای تاریخی فراوانی یافت می‎شود این است که این شهر به مدت 2500 سال مرکز قدرت سیاسی و اقتصادی جهان بوده است. امروزه این شهر به موزه‎ای جذاب تبدیل شده است که همه ساله گردشگران با بلیط ارزان هواپیما به این شهر تاریخی سفر می‎کنند تا از آثار تاریخی موجود در این شهر دیدن کنند.

در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‎های تاریخی گردشگری خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها مسافران با تور ایتالیا به این شهر سفر می‎کنند.

گالری بورگزه

این گالری که یکی از مهم‎ترین موزه‎های جهان به شمار می‎آید در مجموعه ویلای بورگزه قرار گرفته است و همه ساله گردشگران بسیاری برای دیدن آثار موجود در این موزه با تور ایتالیا و خرید بلیط خارجی از سراسر جهان به منطقه سفر می‎کنند. آثاری که در این موزه وجود دارد نقاشی‎ها، مجسمه‎ها و عتیقه‎های ارزشمندی است از هنرمندان بنام و مشهور جهان به جای مانده است. در صورتیکه تمایل دارید از این آثار دیدن کنید می‎توانید با تور اروپا و خرید بلیط ارزان هواپیما به شهر رم سفر کنید.

این موزه در قسمت شمالی داخل شهر در کنار خیابان پینچانا قرار گرفته است که تاریخ ساخت این بنای به 1903 باز می‎گردد. برای دیدن این اثر هنریو آثاری که در خود جای داده است می‎توانید با تور ایتالیا و خرید بلیط خارجی به رم سفر کنید. برای تزئین این ساختمان در بخش ورودی از مجسمه‎هایی استفاده شده است که از جنس سنگ می‎باشند.

این موزه دارای 20 سالن مختلف می‎باشد که از آنها برای نگهداری آثار هنرمندانی چون رافائل، کاراواجو، روبنز و تیتان استفاده می‎شود که شهرت جهانی دارند و بسیاری از افراد و علاقه‎مندان به هنر برای دیدن آثار به جا مانده از این هنرمندان با بلیط ارزان هواپیما و خرید بلیط خارجی به رم می‎آیند تا با مراجعه به گالری بورگزه از این آثار دیدن کنند.

کلیسای دی سانتا ماریا مگیوره

در شهر رم ساختمان‎ها و بناهای تاریخی مذهبی بسیاری وجود دارد که باسیلیکای در سانتا ماریا مگیوره نیز از همین نوع ساختمان‎ها می‎باشد و سالانه گردشگران برای دیدن آن با خرید بلیط خارجی و خرید بلیط ارزان هواپیما که با ترفندهای مختلف موفق به تهیه آن شده‎اند به این شهر سفر می‎کنند.

این بنا ازبزرگترین بناهای موجود در شهر رم می‎باشد که محل قرار گرفتن آن در میدانی با همین نام در این شهر می‎باشد. برای تزئین نمای خارجی این بنا از ستون‎هایی از جنس سنگ استفاده شده است زیبایی‎ای منحصربفرد به این بنا داده است.

بخشبالای این ستون‎ها به شکل مجسمه می‎باشد و در بخش پائینی از سنگ نوشته‎هایی استفاده شده است. برای دیدن این اثر و دیگر آثار تاریخی موجود در این شهر می‎توانید با بلیط ارزان هواپیما به شهر رم سفر کنید و از دیدن این جاذبه‎های گردشگری لذت ببرید.

در طراحی این کلیسا می‎توان یک برج زنگ را مشاهده کرد که ارتفاع آن از بخش‎های دیگر بیشتر می‎باشد. در این بنا باشکوه برای تزئینات داخلی از طلا استفاده شده است که همین موضوع علاوه بر زیبایی منحصر بفردی که به این بنا بخشیده است سبب خاص شدن این بنا در بین دیگر آثار تاریخی موجود در این شهر نیز شده است.

علاوه بر این نقاشی‎هایی که روی دیوارها و سقف وجود دارند بسیار چشم نواز می‎باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.