وی با عنوان اینکه اعتبارات در بخش‌های مختلف استانی شامل ۱۷۱ میلیارد تومان راه روستایی، آب روستایی و عشایر ۱۰۹ میلیارد تومان و اعتبارات مختلف ورزشی به میزان ۸۸ میلیارد تومان و غیره است، گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های ملی استانی و ویژه درنظر گرفته شده است. غلامی‌راد یادآور شد: اعتبارات ملی غیر از طرح‌ها، ۶۱۸ میلیارد تومان و برای بهسازی آب‌بندان‌ها ۵۶ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران درباره طرح‌های اشتغال‌زای صندوق توسعه ملی نیز گفت: برای این طرح‌ها نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده و در کنار آن ۳۲۷‌میلیارد تومان اعتبارات حوادثی تخصیص داده شده است.

وی گفت: از نظر قانونی وظیفه داریم سهم شهرستان‌ها را از اعتبارات استان مشخص و ابلاغ کنیم و این اعتبارات در سه بخش شامل تملک استانی، متمرکز و متوازن و مناطق مختلف در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه برای شهرستان آمل ۸۴ میلیارد تومان، بابلسر ۲۴‌میلیارد تومان، بهشهر ۷۰ میلیارد تومان و تنکابن ۴۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است، افزود: همچنین برای شهرستان چالوس در سه بخش ذکر شده ۳۵ میلیارد تومان و ساری ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.