دنیای اقتصاد- همدان- محبوبه یادگاری: «یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک»، «هشتمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی» و «نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین‌آلات راهسازی» با هدف بررسی مشکلات، چالش‌ها و تنگناها با حضور بیش از ۱۴۰ واحد تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات این صنعت در همدان آغاز به کار کرد. محمدرضا بیاناتی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: هم اکنون صنعت ساختمان کشور با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است و در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان به بحث و ارائه پیشنهاد برای برون‌رفت از این مشکلات خواهند پرداخت.

وی در ادامه از جمله این مشکلات را عدم توانایی رقابت قیمتی با محصولات خارجی، ورود بی‌رویه تولیدات خارجی به کشور، گران بودن مواد اولیه و رکود در ساختمان‌سازی عنوان کرد و افزود: باید مسوولان و صنعتگران تلاش کنند تا بتوانیم با تدبیر از این بحران بیرون بیاییم و مشکلات را حل کنیم.

وی تاکید کرد: در حاشیه این نمایشگاه با توانایی‌هایی که در این صنعت به عنوان ظرفیت‌های بالقوه وجود دارد می‌توانیم با ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به حل بحران صنعت ساختمان کشور کمک کنیم.

«یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک»، «هشتمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی» و «نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین‌آلات راهسازی» تا ۸ تیرماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان محترم است.