ساری- خبرنگار دنیای اقتصاد: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: استقبال سرمایه‌گذاران از اخذ زمین در شهرک‌های صنعتی به گونه‌ای است که در حال حاضر ۹۷۰نفر در نوبت هستند.

مرتضی هاشم‌پور، در حاشیه نشستی که با حضور فرماندار جویبار، اعضای هیات امنا و صاحبان صنعت در شهرک صنعتی جویبار برگزار شد، گفت: با توجه به روند رو به رشد صنعت مازندران و استقبال سرمایه‌گذاران در این بخش حدود ۹۷۰نفر در نوبت اخذ زمین هستند. وی افزود: با وضع موجود توسعه شهرک‌ها، استفاده حداکثری از ظرفیت واحدها و ساخت واحدهای صنعتی در ارتفاع با توجه به کمبود زمین در مازندران ضرورت می‌یابد که با پیگیری‌های مستمر و تلاش مضاعف و تدوین برنامه‌ای اساسی رفع این مشکل در حال انجام است.

هاشم‌پور گفت: سیاستگذاری دولت به منظور حمایت از صنعت در قالب اعطای تسهیلات زودبازده و طرح‌های دیگر باعث استقبال زیاد سرمایه‌گذاران در این بخش شده است که می‌تواند پایه‌های توسعه و پیشرفت صنعت کشور را هرچه بیشتر فراهم کند.

وی با اشاره به چگونگی وضعیت شهرک صنعتی جویبار گفت: از ۹۵هکتار زمین شهرک صنعتی جویبار، ۴۱ هکتار آن به متقاضیان واگذار شده که با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸۵۳میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۲۹۸۷ نفر در حال حاضر ۳۹ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۰۴میلیارد ریال در این شهرک به بهره‌برداری رسیده و تعداد ۴۴ واحد نیز در آن در حال ساخت‌وساز و نصب ماشین‌آلات است.