هادی عقیلی بازیکن سپاهان که به دلیل ترک اردوی تیم ملی بامحرومیتی یکساله برای فعالیت در فوتبال ایران روبه‌رو شده بود از سوی کمیته استیناف حکمش به حالت تعلیق درآمد.
در همین راستا هادی عقیلی چندی پیش به دلیل مصاحبه‌ای که علیه کارلوس کی‌روش انجام داد از سوی کمیته انضباطی دعوت شد تا به این مساله در تاریخ ۷ مهر رسیدگی شود.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان که محرومیت یکساله‌اش به حالت تعلیق درآمده بود، به کمیته انضباطی دعوت شد و این امکان وجود دارد با صدور حکم علیه او تعلیق یکساله‌اش برداشته شود.
علیرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دعوت هادی عقیلی به کمیته انضباطی و اینکه آیا محرومیت یکساله این بازیکن بخشیده شده یا به حالت تعلیق درآمده است،‌گفت: کمیته استیناف آن محرومیت یکساله را به حالت تعلیق درآورده است، از لحاظ حقوقی مثالی کلی مطرح می‌کنم و منظورم بازیکن یا شخص خاصی نیست.
وی افزود: ‌آیین‌نامه انضباطی وقتی بر اساس آیین‌نامه انضباطی شخصی محکوم به مجازات یا تنبیهی می‌شود و آن تنبیه از سوی همان مرجع تعلیق می‌شود بر اساس آیین‌نامه مدتی را که بین ۶ ماه تا ۲ سال است می‌توانند برای تعلیق در نظر بگیرند. در واقع آن شخص در آن مدت مورد آزمایش قرار می‌گیرد که معلوم شود آیا فرد متنبه شده و در شرایطی که در تعلیق به سر می‌برد مرتکب تخلف دیگری نشود. رییس کمیته استیناف تاکید کرد: در این شرایط اگر آن شخص که تعلیق برایش صادر شده مرتکب تخلفی شد و حکم محکومیت برایش صادر شود آن حکم برایش اجرا می‌شود و آن تعلیق نیز جاری می‌شود.