دنیای اقتصاد ـ کرمان ـ مجید نعمت الهی: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از حضور 800 چهره علمی و اقتصادی در دومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در کرمان خبر داد و گفت‌: دومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در کرمان در روزهای 27 و 28فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.
محسن جلالپور افزود: شرکت‌کنندگانی از ۳۱ اتاق بازرگانی ایران، ۳۰۰ واحد فعال اقتصادی، ۲۰۰ پژوهشگر، دانشجویان، استادان دانشگاه، روسای کمیسیون‌های آموزش، تولید و صنعت مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان ترازاول کشوری و استانی در دومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در کرمان حضور دارند. جلالپور گفت: دومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در ۹ محور توسط اتاق بازرگانی کرمان برگزار می‌شود. وی از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی دومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در کرمان خبر داد و عنوان کرد: دفتر مرکزی این همایش هم در دانشگاه شهید باهنر کرمان دایر می‌شود. جلال‌پور بیان کرد: حدود ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه دومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در کرمان ارسال شده است که از این تعداد ۶۰ مقاله پذیرفته شد و ۲۴ مقاله برتر در چهار بخش ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: نمایشگاهی از دستاوردهای اتاق‌های بازرگانی ایران، شرکت‌ها و پارک‌های علم و فناوری، صنایع و... در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع با ۶۰ غرفه نیز همزمان با برگزاری دومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در کرمان برپا می‌شود.