دنیای اقتصاد، اهواز، محمد علاف‌پور: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در ۹ ماه سال‌جاری تعداد ۲۶۴ تعاونی جدید در گرایش‌های مختلف اقتصادی در استان ایجاد شده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، هوشمند صفایی افزود: در ۹ ماه امسال تعداد ۲۶۴ تعاونی با دو هزار و ۶۹۲ عضو و سرمایه‌گذاری ۱۴میلیارد ریال با دو هزار و ۷۲۳ فرصت شغلی به‌منظور ایجاد فعالیت‌های مختلف اقتصادی در استان تشکیل و به ثبت رسیده است. وی افزود: بیشترین تعداد تعاونی‌های ثبت شده در بخش کشاورزی با ۱۰۲ واحد است. تعداد اعضای تشکیل‌دهنده این تعاونی‌ها ۷۹۷ نفر است. همچنین بیشترین فرصت شغلی با ۹۶۲ نفر مربوط به تعاونی خدمات است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: بیشترین توزیع جغرافیایی تعاونی‌های ثبت شده مربوط به شهرستان ایذه است با تعداد ۶۳ تعاونی و کمترین آنها با یک تعاونی به شهرستان‌های رامشیر و هفتکل اختصاص دارد. تشکیل ۲۶۴ شرکت تعاونی در خوزستان طی ۹ ماه

دنیای اقتصاد، اهواز، محمد علاف‌پور: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در ۹ ماه سال‌جاری تعداد ۲۶۴ تعاونی جدید در گرایش‌های مختلف اقتصادی در استان ایجاد شده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، هوشمند صفایی افزود: در ۹ ماه امسال تعداد ۲۶۴ تعاونی با دو هزار و ۶۹۲ عضو و سرمایه‌گذاری ۱۴میلیارد ریال با دو هزار و ۷۲۳ فرصت شغلی به‌منظور ایجاد فعالیت‌های مختلف اقتصادی در استان تشکیل و به ثبت رسیده است. وی افزود: بیشترین تعداد تعاونی‌های ثبت شده در بخش کشاورزی با ۱۰۲ واحد است. تعداد اعضای تشکیل‌دهنده این تعاونی‌ها ۷۹۷ نفر است. همچنین بیشترین فرصت شغلی با ۹۶۲ نفر مربوط به تعاونی خدمات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: بیشترین توزیع جغرافیایی تعاونی‌های ثبت شده مربوط به شهرستان ایذه است با تعداد ۶۳ تعاونی و کمترین آنها با یک تعاونی به شهرستان‌های رامشیر و هفتکل اختصاص دارد.

بدهی ۵۴۰ میلیارد ریالی دستگاه‌ها

به شهرداری بجنورد

دنیای اقتصاد، بجنورد، فاطمه برزگر: شهردار بجنورد از بدهی ۵۴۰ میلیارد ریالی دستگاه‌های اجرایی استان به شهرداری بجنورد خبرداد. روح‌الله براتیان افزود: اعتبارات فرهنگی شهرداری در سال ۹۲، سه میلیارد ریال و در سال‌جاری ۹ میلیارد ریال بوده که این اعتبار برای سال آینده ۳۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است. وی به بخشی از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده ازجمله مجتمع ورزشی روباز خراسان شمالی با عنوان «شهروند» در ضلع غربی شهربازی بجنورد و با مساحت ۱۵ هزارمترمربع اشاره کرد. براتیان با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت ما را بانوان تشکیل می‌دهند، به اختصاصی شدن استخر شهروند ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این کار از لحاظ درآمدی ۵۰ درصد کاهش داشته و پیمانکار نیز کار را رها کرد، این طرح در راستای استفاده بهتر بانوان از اماکن ورزشی و تفریحی صورت گرفت.