رونمایی از محصول جدید پروفیل در ارومیه

دنیای اقتصاد، ارومیه، بهاره پورعلی: برای نخستین بار در کشور محصول جدید پروفیل upvc با حضور مسوولان استانی در ارومیه رونمایی شد. رضا صابونچی، مدیرعامل شرکت آریا پروفیل ارس ارومیه با اشاره به اینکه این شرکت از ۱۰ سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: از بدو تاسیس این شرکت هدف و رکن اصلی آن «مشتری‌مداری» و ارائه کالای باکیفیت بوده است.

وی اظهار کرد: تولیدات آریا پروفیل ارس با بیشترین تنوع و تکنولوژی روز دنیا همراه بوده و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات تمام اتوماتیک کمپانی Gruber اتریش تولید می‌شود. وی تصریح کرد: این شرکت تنها واحد تولیدی در کشور است که شعار آن بر پایه «کالای ما شخصیت ما» بنا نهاده شده و خوشبختانه تاکنون تمامی ارگان‌های ذی‌ربط با این شرکت همکاری و تعامل سازنده‌ای داشته‌اند.

مدیر عامل شرکت آریا پروفیل ارس بیان کرد: این شرکت اولین تولیدکننده پروفیل‌های چهار، پنج و هفت محفظه‌ای upvc در ایران و تولیدکننده انواع پروفیل‌های رنگی و پروفیل‌های لمینت و طرح‌دار است.

صابونچی با ابراز تاسف از اینکه تاکنون فضای رقابتی توسط دستگاه‌های دولتی فراهم نشده است، افزود: در این باره متاسفانه اجازه ورود هرگونه محصول بی‌کیفیت به داخل کشور داده می‌شود در حالی که باید با ارتقای کیفیت محصولات داخلی مردم را به خرید محصولات بومی ترغیب کرد.