بیشترین درصد افزایش هفتگی
فنرسازی خاور جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. تولی‌پرس دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شتولی» مبلغ 846ریال و سرمایه آن بالغ‌بر یکصد میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
فنرسازی خاور صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. لوله و ماشین‌سازی در رده دهم این گروه ایستاد. «فلوله» با سرمایه 135میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 712ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت چادرملو به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه 165میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 3080ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
گل‌گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. بهنوش دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غبهنوش» 3633ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 41میلیارد و 152میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1264ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده دوم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 763ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه دهم شد. سرمایه «فملی» برابر رقم 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1114ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد خوی به دست آورد. جام دارو در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فجام» معادل 20میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 162ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری حق‌تقدم ایران‌خودرو به دست آورد. شهد خوی در جایگاه دوم ایستاد. «قشهد» با سرمایه 33میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 85ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
ایران‌دارو در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که نیروترانس در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «بنیرو» سود هر سهم خود را 538ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 135میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
شهد خوی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. کاغذسازی کاوه دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چکاوه» 1593ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 25میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری صنعت‌و‌معدن ارزان‌ترین سهم بود. صدرا در جایگاه چهارم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 86 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان‌سایپا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» در سال‌جاری 623ریال و سرمایه آن بالغ بر 450میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
شیشه همدان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که مهندسی فیروزا در این گروه نهم شد. سرمایه «تفیرو» بالغ‌بر 12میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 646ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته شیشه همدان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را خاک‌چینی به خود اختصاص داد. «کخاک» با سرمایه 35میلیارد ریال سود هر سهم خود را 914ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه 34میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 825ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس