روزانه
بیشترین درصد افزایش
چینی‌ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که موتوژن در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «بموتو» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۲۶میلیارد و ۸۰۰‌میلیون‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
هنکل‌پاک‌وش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نسوزپارس در رده سوم این گروه ایستاد. «کفپارس» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران‌خودرودیزل در این دسته بندی رتبه نهم را با سرمایه یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۵۰‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد.کابل‌های‌ مخابراتی‌ شهیدقندی دررده دهم این گروه ایستاد. «بکام» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰‌میلیارد‌‌ریال، سود هرسهم خود را ۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گروه‌بهمن دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی‌واعتباری‌سینا در این گروه دوم شد. سرمایه «وسینا» معادل دوهزارمیلیارد‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نسوزپارس به دست آورد. کالسیمین در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵‌میلیارد‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محور خودرو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحور» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۷ رقم ۳۴۰‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
چینی‌ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. گرجی هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غگرجی» مبلغ 776ریال و سرمایه آن معادل ده‌میلیارد‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته هنکل‌پاک‌وش به دست آورد.مهرکام در جایگاه ششم ایستاد. «خمهر» با سرمایه361‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ552‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. معادن‌و‌فلزات در این دسته بندی رتبه پنجم را با سرمایه یک‌هزار و 893‌میلیارد و 375‌میلیون‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل562‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان‌صوفیان به خود اختصاص داد. گروه‌بهمن در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «خبهمن» با سرمایه سه‌هزار و 520‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 358ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
گروه‌بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌ملت در این گروه نهم شد. سرمایه «وبملت» برابر 13هزار و 100میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 239‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته نسوزپارس به دست آورد. آبگینه در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر 93میلیارد و 900میلیون‌ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ31ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه 104‌میلیارد و 75میلیون‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم420ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم ‌مالی‌واعتباری‌سینا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کایتا» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل شش ‌میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌ تقدم ‌کمک‌ فنرایندامین ‌سایپا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان‌بجنورد در رده سوم این گروه ایستاد. «سبجنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۲‌میلیارد ریال،سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک‌تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۰‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۴ریال پیش بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک صادرات به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه پنجم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر نسوزپارس به دست آورد. قندقزوین با سرمایه‌ای برابر۴۳میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک‌شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم۸۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس