روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم ایران‌خودرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که دارویی لقمان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «دلقما» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
سرمایه‌گذاری سایپا صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. ایران‌ارقام در رده چهارم این گروه ایستاد. «مرقام» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد.«کچاد» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد.سرمایه «وپارس» بیش از پنج‌هزار میلیاردریال است. «وپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. توس گستر در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «وتوس» برابر ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گروه صنعتی بوتان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لبوتان» با سرمایه‌ای برابر ۱۱۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۳۷۷ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
مگسال جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. مس ایران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» مبلغ 754ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم ایران‌خودرو به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در جایگاه دوم ایستاد. «فرآور» با سرمایه 16میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ سه‌هزار و 856ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تکنوتار به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تکنو» معادل 33میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 666ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 887ریال و سرمایه آن برابر هفت‌هزارمیلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.باما در رده دوم این گروه ایستاد.شرکت «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ شش هزار و 307ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه چهارم شد.سرمایه «وکار» برابر 700میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ543 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ماشین سازی اراک به دست آورد.معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه «کدما» برابر ده میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ200 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.صنعتی نیرومحرکه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد.«خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد و یکصد میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 620 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. تولی‌پرس در رده هفتم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۷۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبوعلی» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۰۷ریال و سرمایه آن معادل ۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.سیمان تهران در رده دوم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون‌ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام‌ معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه هفتم شد. سرمایه «ونوین» بیش از ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. ورزیران با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. توکافولاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس