روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم تولی پرس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فارسیت اهواز در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاهواز» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
داروسازی اسوه صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. شیشه همدان در رده دوم این گروه ایستاد. «کهمدا» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه‌ای معادل ۷هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه پنجم شد. سرمایه «فولاد» بیش از ۱۵میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است. «فولاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. تکنوتار در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۳۵۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ایران‌مرینوس دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «نمرینو» مبلغ 344ریال و سرمایه آن معادل 36میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کاغذسازی کاوه به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه سوم ایستاد. «سرود» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1010ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کچاد» معادل 2000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 616ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ ایران در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولیز» در سال‌جاری 387ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. باما در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «کاما» با سرمایه 49میلیارد ریال و 536میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 6307 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایرن خودرو دیزل در این گروه هفتم شد. سرمایه «خاور» برابر 927میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1216 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته گروه سیمان بجنورد به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فروس» برابر 50میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 198 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه 104میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 349 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۰۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده سوم این گروه ایستاد. «فرآوری» با سرمایه‌ای معادل ۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۳۰۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه‌ آن معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه چهارم شد. سرمایه «وکار» بیش از ۷۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. گل‌گهر با سرمایه‌ای برابر ۴۴۰میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌یاسا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد «یاسا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۱۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس