روزانه
بیشترین بازدهی
فارسیت اهواز دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که موتوژن در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «بموتو» سود هر سهم سال‌جاری را ۴۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۱۳میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق‌تقدم سیمان فارس و خوزستان روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. لوله و تجهیزات سدید در رده سوم این گروه ایستاد. «فسدید» با سرمایه‌ای معادل ۳۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۳۰۴۰ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. سرمایه «وکار» معادل ۷۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنعتی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوصا» مبلغ ۱۹۰ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۹۶۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وساخت» بیش از ۸۸۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گالوانیزه سپاهان به دست آورد. سیمان اردبیل در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «ساربیل» برابر ۷۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۱۱۳۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
فارسیت اهواز جایگاه اول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پتروشیمی فارابی در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «شفارا» مبلغ 410ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کف به دست آورد. پگاه خراسان در جایگاه دوم ایستاد. «غشان» با سرمایه 81میلیارد و 180میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 577ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وبوعلی» معادل 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 207ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصنا» در سال جاری 201ریال و سرمایه آن برابر 500میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. کیمیدارو در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «دکیمی» با سرمایه 60میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 940 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که کربن ایران در این گروه پنجم شد. سرمایه «شکربن» برابر 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 301 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. پگاه آذربایجان غربی در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غشاذر» برابر 31میلیارد و 80میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 391 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران یاسا جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «یاسا» با سرمایه 20میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 1188 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاهواز» ضرر هر سهم خود را مبلغ ۲۹۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. شیمیایی فارس در رده دوم این گروه ایستا.«شفارس» با سرمایه‌ای معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
توسعه معادن روی ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۹۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
توسعه معادن روی ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «شاراک» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۹۵۶ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد.«کچاد» با سرمایه ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه پنجم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از ۴۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. «پشاهن» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس