جی‌اس ام: شاید بتوانیم بگوییم در حق اچ‌تی‌سی در بازار تلفن‌های هوشمند اجحاف شده است. اما این موضوع دلیل نمی‌شود این شرکت دست از تلاش بردارد و به سراغ نوآوری‌های جدید نرود. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به تلاش جدید اچ‌تی‌سی داشته باشیم.

هفته گذشته برای اولین بار یک ویدئو از گوشی مرموز اچ‌تی‌سی منتشر شد که HTC Ocean نام داشت. از آنجا که این گوشی در کناره‌های خود دکمه‌ای ندارد، می‌توان با استفاده از پنل‌های لمسی در لبه‌ها و ژست‌های حرکتی، بخش‌های مختلف مثل صدا یا میزان روشنایی صفحه نمایش را کنترل کرد. این ویدئو و جذابیت‌های این گوشی در هفته گذشته سر و صدای زیادی به وجود آورد اما تا پیش از این به نظر می‌رسید تنها با یک کانسپت از طرف اچ‌تی‌سی روبه‌رو هستیم. تا اینکه امروز مشخص شد اچ‌تی‌سی در حال ساخت این گوشی یا بهتر است بگوییم خانواده Ocean است. به نقل از حساب کاربری LlabTooFeR در توییتر، این گوشی‌ها با نام‌های Ocean Note، Ocean Smart و Ocean Master عرضه خواهندشد.

جدا از این اسم‌ها متاسفانه LlabTooFeR اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر نکرده و دقیقا نمی‌دانیم فرق این گوشی‌ها چه خواهد بود. ولی با توجه به نحوه نام‌گذاری این سه گوشی، می‌توان حدس زد مدل اسمارت نسخه پایه از سری خانواده Ocean باشد. Ocean Note نیز احتمالا نمایشگر بزرگ خواهد داشت و بعید نیست برای رقابت با سری گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ، مجهز به یک قلم لمسی نیز شده باشد. گوشی Ocean Master نیز احتمالا برترین گوشی از سری گوشی‌های Ocean خواهد بود و ممکن است پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی نام بگیرد. هم‌اکنون اچ‌تی‌سی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های پیکسل است که ۱۳ مهر باید منتظر معرفی آنها از طرف گوگل باشیم. غیر از آن، این شرکت اخیرا دو گوشی دیزایر معرفی کرد و حال به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای توسعه نهایی گوشی‌های Ocean باشد.