گروه بنگاه ها: شرکت همکاران سیستم رویداد اختصاصی « با هم ۹۵ » را طی چهار روز و همزمان با نمایشگاه صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار کرد. هدف از برگزاری این رویداد عرضه تازه‌ترین تحولات و نوآوری‌ها در ERP بومی شرکت «راهکاران» و معرفی محصولات جدید دیگر این شرکت بزرگ نرم‌افزاری بود. به گفته همکاران سیستم بیش از چهارهزارنفر طی سه روز نخست در این رویداد شرکت کردند. برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه تخصصی و ۳ سمینار از جمله برنامه‌های ویژه همکاران سیستم در این رویداد بود. فرید فولادی مدیر بازاریابی همکاران سیستم در این زمینه گفت: این دومین رویداد تخصصی این شرکت بود و ما قصد داریم با برگزاری رویدادهای دوسالانه که از این پس «باهم» نام گرفته، رابطه نزدیک‌تری را با مشتریان این شرکت ایجاد کنیم.

به گفته فولادی ERP بومی این شرکت طی چند سال اخیر توسعه قابل توجهی پیدا کرده و حدود ۸۰ نفر - سال صرف توسعه و بهبود آن شده و این توسعه هم در بخش زیرساختی و هم افزایش ماژول‌ها بوده است. «راهکاران» به گفته وی حالا به جایگاهی رسیده که بیش از ۱۵۰۰ شرکت بزرگ و متوسط صنعت ایران از آن استفاده می‌کنند. همکاران سیستم در روز نخست آن نخستین ERP مبتنی بر ابر را هم رونمایی کرد. این محصول راهکاران بر بستر ابر نام دارد که به گفته مهدی امیری مدیر عامل همکاران سیستم از شهریور ماه با فروش به‌صورت اشتراک کار خود را آغاز کرده است. مدیرعامل همکاران در سمیناری که بعد از این جلسه مطبوعاتی در همین زمینه برگزار شد، تاکید کرد که این شرکت سرویس ابری خود را از شرکت‌های کوچک و متوسط شروع کرده و هم‌اکنون چند مشتری نیز کار با آن را آغاز کرده‌اند.

همکاران سیستم در کنار این از نسخه موبایل هوشمندی تجاری خود نیز رونمایی کرد که گفته می‌شود برای عملکرد بهتر با موبایل این شرکت به‌طور کامل آن را بازنویسی کرده است. محمود نظاری بنیانگذار و رئیس هیات مدیره این شرکت نیز در جلسه مطبوعاتی این شرکت درباره مذاکره با شرکت‌های خارجی گفت که این رفت‌و‌آمدها هنوز ادامه دارد، اما ما منتظر آماده‌شدن فضای همکاری هستیم که وابسته به تحولات اجتماعی و سیاسی است. نظاری در صحبت‌های خود به این اشاره کرد که این شرکت در این مذاکرات به دنبال سرمایه‌گذار یا فروش یک محصول خارجی در ایران نیست، بلکه مشارکت برای بازگشایی بازارهای جهانی و استفاده از توان داخلی برای گسترش بازار را مد نظر دارد. او همچنین اشاره کرد که طی روزهای اخیر این شرکت از فرابورس به بورس می‌رود ضمن اینکه اخیرا نیز توانسته دانش‌بنیان شود.